4426
Sök

Project Torque - Ett gratis MMO-bilspel!

583 Inlägg
11 november 2007
Det är en beta wink

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

892 Inlägg
11 november 2007
Skyline_dennis skrev:
Det är en beta wink

Det förklarar ju en hel del.  smile
Men ändå...det känns som om det kunde vara bättre sammansatt...men jag får väl håll mig från att såga det tills jag har sett det färdiga spelet. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

7 120 Inlägg
11 november 2007
Trådstartare
Kräset folk tongue

583 Inlägg
11 november 2007
haha... på nått sätt förstår jag dig android... dåligt sammansatt är de helt klart när jagi nte enns får igång de på min dator x'D

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

7 120 Inlägg
11 november 2007
Trådstartare
Ni som säger att körkänslan är dålig kan ju använda "Amatuer Skill" , blir lättare att köra då.
Sen får man ju som sagt jobba till sig poäng så man kan köpa saker. Detta spel är inget man ska klara på en dag.

2 230 Inlägg
11 november 2007
fins det nå krav på spelet? dvs vad man minst bör ha för dator? om dom har skrive ut det..
för har näömligen inte det senaste så att säga;) dator är väll typ 2år gammal:P så inge PCIe saker hära eller duo processor:P

edit: hittade det.. enl dom så ska man som minimum ha en cpu på 2000mhz å 512mb ram. mycket info? nä itne direkt..
men sen så vet man av erfarenhet från street legal tiden att det inte alltid funka så bra..
men får väll testa det sen då man kommer hem för enl dessa spec ska det funka lätt;)
Senast redigerat av Rojpen (11 november 2007)

så kan det vara då det inte blev som det skulle

892 Inlägg
11 november 2007
Aerodynamik skrev:
Ni som säger att körkänslan är dålig kan ju använda "Amatuer Skill" , blir lättare att köra då.
Sen får man ju som sagt jobba till sig poäng så man kan köpa saker. Detta spel är inget man ska klara på en dag.

Hehe, är det inte då datorn styr lite åt en, "för att se till så man håller sig på vägen", eller nått? Jag stängde av det rätt så fort. Jag styrde åt ett håll och datorn ville styra åt andra hållet, vilket oftast resulterade att det gick sicksack över vägen. roll

Ang. att man måste jobba sig upp. Självklart! smile
Det ska ju vara ett MMO, vilket jag spelat några nu, men vad jag menar är att man måste ju få nått tillbaka när man levlar, annars känns ju levels rätt värdelöst. Det är ju extra viktigt de första levlarna, då man nyss börjat med spelet och man är sugen på att styla/tuna sin bil, och när man då levlar så får man inte göra det. Det känns lite som man blir lurad på nått. Men sen ska man ju inte få allt på en gång, men det måste gå snabbare att få saker i början, för att bli svårare ju längre man spelar. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
12 november 2007
så då håller man på o tankar ner o se va detta kan vara för kul spel! smile tackar!

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
12 november 2007
Bill_Bull skrev:
så då håller man på o tankar ner o se va detta kan vara för kul spel! smile tackar!

måste man vara medlem på deras sida?
isåfall   "fan va B"

Got VTEC?
1 593 Inlägg
12 november 2007
Bill_Bull skrev:
Bill_Bull skrev:

isåfall   "fan va B"

Jepp, man måste va medlem på deras sida, jag tycker osså att det är väldigt onödigt och att spelet inte alls är kul..

Det är min åsikt. smile

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
12 november 2007
Takashi skrev:
Bill_Bull skrev:
Bill_Bull skrev:

isåfall   "fan va B"

Jepp, man måste va medlem på deras sida, jag tycker osså att det är väldigt onödigt och att spelet inte alls är kul..

Det är min åsikt. smile

ah okej blir la medlem o ser om de va värt

892 Inlägg
13 november 2007
Takashi skrev:
Bill_Bull skrev:
Bill_Bull skrev:

isåfall   "fan va B"

Det är min åsikt. smile

Du måste inte vara medlem, däremot måste du registrera ett konto (användarnamn, lösen, data osv), vilket du råkar göra på deras sida, liksom i de flesta MMO's*. smile
Detta är alltså inte som medlemsskap i t ex Gorg eller en bokklubb, utan snarare som att registrera en användare på kanske biblioteket, eller nått...

*= World of Warcraft, EVE, Lord of the rings Online, Dark age of Camelot osv osv...

Min projekt tråd

165 Inlägg
13 november 2007
Det där måste jag säga helt ärligt att det var de absolut sämsta jag har kört i bil väg big_smile

[SRM]Turbofreak

276 Inlägg
13 november 2007
tar ju hur lång tid som helst å ladda enr åsen upgrada

410 Inlägg
13 november 2007
Efter lite utvärdering då, jorå spelet va väll rätt kul tills man börjar bli trimmsugen eller sugen på att byta bil, då måste man ju köpa *points* på deras hemsida efter vad jag fattat å de tänker jag då fan inte göra tongue. spelet va rätt gött med alla detaljer åsså också men sen om vägkänslan va den bästa eller att spelet va så välgjort vette tusan, men nog så kul! Kommer iaf att hålla mig kvar vid lfs !!!

Copyright @ Rybbs Production

171 Inlägg
17 november 2007
hej.. asså hur fan reggar man sig????

Sök