Är så att jag har ganska så många bollar i luften vad det gäller bilen nu, mycke som ska göras i vinter, bla vita sidomarkeringsljus runt om som ska tonas, lacka kåpor över framlysen matt svarta, rökfärgade kåpor äver baklysen, dim ljus, blinkers i front.
Tona lyset i vingen. Fälgar från en c5a 17"fram och 18"bak, ska lackas matt svarta, samt nya däck 275/35-18". Collectors edition stripes till huven från en 2002a. License plate cover fram vid nummerplåt med svart trans am örn , Detta är inhandlat redan, lite lack jobb kvar bara, Sen inhandla en eibach pro 1,5" sänksats då och lite smått. så kommer bli lite skillnad sen.
Nu har jag alltså fått hem sidomarkeings ljusen till bilen, som för tillfället är vita, men vill nog som sagt ha de lite mörkare, nu är min fråga ska man testa med spray, eller bara köra med vanlig toning på rulle som finns till bilrutor, vill ju som sagt ha ett bra resultat.
Toning på bilrutor tycker ja verkar vettig, men går tyvärr inte fästa på insidan, utan måste isåfall sitta på uytsidan som är slät, men hur reagerar de på väder och vind , lossnar va?
Om ja ska köra med spray hur får ja ett så bra resultat som möjligt, samma toning och utan rinningar osv.?
Eller ska man köra med dom vita, som de är, va tycker folket?