3107
Sök

T Celica vs Hyundai Coupe

Alecci's fästmö
708 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
Ja ni ska man byta till sig en Hyundai Coupe 2.0 Fx eller inte..man e sugen sammtidigt tar de emot som bara den att göra de..vad tro ni om detta?vore de ett misstag eller:/

älska min celica too much men ändå e cupé så lockand cool

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

555 Inlägg
21 november 2007
tänkte du sälja celican och köpa hyundai? kanske funderat på andra alternativ? en mitsubishi eclipse..

Alecci's fästmö
708 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
lanred skrev:
tänkte du sälja celican och köpa hyundai? kanske funderat på andra alternativ? en mitsubishi eclipse..

haha nja jag vill inte sälja celican hon e för fin för det (vill ha kvar den livet ut) men sen har jag sett Hyundai Coupe och dom e snygga men inte ovanliga på nått sätt utseende mässigt.
såg att jag kunde typ byta in min celica som är en 97a mot en coupe som är av årsmodell 04 till och med å det e ju rätt bra ändå..

fn va man önsar att man vore miljonär ibland:D

men om jag skulle byta bil så ska de va en speciell  Hyundai Coupe typ en rosa då kanske de skulle vara mer lockande.

och nej jag vill inte ha en sån som din bil sorry tongue

CarCass
627 Inlägg
21 november 2007
Hyundai Coupé! finfina bilar inte så vanliga heller

Join the Evolution

555 Inlägg
21 november 2007
jaha visste inte du menade de nyaste.. om du kan byta din mot en 04 så skulle jag gjort det direkt..

Alecci's fästmö
708 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
CarCass skrev:
Hyundai Coupé! finfina bilar inte så vanliga heller

haha å jag som tyckte dom va lite vanliga i utseendemässigt:P

Alecci's fästmö
708 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
lanred skrev:
jaha visste inte du menade de nyaste.. om du kan byta din mot en 04 så skulle jag gjort det direkt..

ghaa varför säger du så för hahahaha nu blir jag ju jättestressad hahaha besutsångers å allt man kan få asså tongue

japp den nyaste modellen inte de andra ush haha

555 Inlägg
21 november 2007
nu kan jag inte värdet på dessa bilar men jag antar att den är värd mer än din bil och sen får du en modernare bil...kanske sämre andrahandsvärde och sämre kvalite.. dock så skulle jag aldrig köpt en hyundai ..men om jag hade bytt? ja det tror jag utan tvekan..
Senast redigerat av lanred (21 november 2007)

Alecci's fästmö
708 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
http://www.blocket.se/vi/14233874.htm?ca=20_s

en bild på en på blocket i silver tongue

http://www.blocket.se/vi/14229415.htm?ca=20_s

å en pippigul jag tycker e fräck haha cool

Alecci's fästmö
708 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
lanred skrev:
nu kan jag inte värdet på dessa bilar men jag antar att den är värd mer än din bil och sen får du en modernare bil...kanske sämre andrahandsvärde och sämre kvalite.. dock så skulle jag aldrig köpt en hyundai ..men om jag hade bytt? ja det tror jag utan tvekan..

nä toyota e bra bilar jag har inte mycket info am just hyundai men man kan la fråga sig fram:P

><((((º>
115 Inlägg
21 november 2007
Lady_Milla skrev:
bla bla bla
såg att jag kunde typ byta in min celica som är en 97a mot en coupe som är av årsmodell 04 till och med å det e ju rätt bra ändå..

bla bla bla

Va? yikes  Hur mycket är din värd då?
Jag gav 110 för min och det borde väl vara ungefär samma prisklass?
Eller är jag ute och cyklar?

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.

leo_m83
21 november 2007
Toyota = kvalite
hyundai = du får mycket men inte lika bra kvalite....

36 Inlägg
21 november 2007
leo_m83 skrev:
Toyota = kvalite
hyundai = du får mycket men inte lika bra kvalite....

Kan tänka mig att en 03a 04a Hyundai håller lite bättre kvalite än en celica 97a

Hade en Hyundai coupe fx 00a när den precis hade kommit ut.. var riktigt nöjd med den och den modellen du visade från blocket är mycket bättre än 00:orna

En Celica och en Hyundai coupe..kan inte påstå att celicorna har en så mycket högre standard elr kvarlite..om dom ens har d

501 Inlägg
21 november 2007
Menar du att du kan byta din celica mot en -04as coupé? :s
Tror nog inte att din celica är värd 100.000kr ?

OBS: Ironi

Avstängd
40 Inlägg
21 november 2007
Mamma hade den bilen Hon skulle aldrig köpa den igen dom e snygga men på vintern kan man inte öpnna dörrarna massa elfel o sånt inget o rekomendera

Kawasaki KX

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
21 november 2007
Jag har inte ett enda problem med min Hyundai, dom är inte alls lika plastiga/skrammliga som andra Hyundai jag åkt/kört.. Mor o far har en Hyundai Accent 02, och den är verkligen plastig..

Du får komfort och ändå race känsla av interiören.. Kan kolla bilderna på min sida.. Väldigt bra våghällning.. Har dock inte kört 2.0:an men min 2.7 v6 rör på sig riktigt bra..

Jag har ju aldrig åkt eller kört en celica så jag kan inte jämnföra dom 2, men jag kan iaf rekomendera coupe 02 och framåt starkt!
Senast redigerat av _ZooN_ (21 november 2007)

Alecci's fästmö
708 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
hahahaha jag vet inte jag ha inte kollat vad min celica är värd på nått sätt..men den ligger ju inte precis under 60 kan jag inte tro...man få klart lägga lite emellan men de e ju fn inte mycket tongue
som man ser på blocket ligger vissa av de nya typ 02or på 89 000 så de blir ju inte emycket emellan man betalar för att gå uppåt om man säger så...men kan inte fatta varför inte just dom bilarna kostar lite mer än vad de gör.

Nä jag tro nog jag stannar i min celica och gö lite kul med den som jag skrivit om på min blogg och sen är det en mycket bra bil jag känner mig helnöjd och säker när jag e ute och kör smile

så om jag ska byta upp mig blir de om några år, men som jag planerat så ska jag ha kvar min celica tills den skrotas big_smile SÅ NÖJD E JAG

så detta va bara en liten tanke jag lekte med å sen är det kul och se vad andra tycker om saken smile

Sök