tkd_rille skrev:
Skiter totalt i vad alla säger, hatade volvo innan. men efter att ha haft 2 japaner och en fransk bil så blev jag så otroligt jävla trött på reperationskostnader och köpte mig en volvo v40. och har faktiskt inte lagt ut en enda krona sedan dess.
Sen trådskaparen vill bara ha nått att gnälla på.
han vill väl synas med sina kukförlängare(enligt mig patetiskt,), han kanske är 51 år och singel och får inte napp.
PS. om nu trådskapare hade varit seriös bilfantast hade han inte varit så negativ och försökt tro att andra märken är bäst ex som de han sj kör=)
glömde även att tilläga en sak till. Du kanske har bilar för några miljoner och dessutom känns de lite som om du skryter bara för du har så fantastiska bilar.
skall vi vara som du så är ju ferrari en sämre bil än vad en volvo är i bruksanvänding
volvo kan man köra året runt med kan man de med ferrari? = Nej
en service på en ferrari är väl svindyr? kan man väl köpa en vettig äldre volvo för.
Sen åker man väl ändå mycket bekvämare i en nyare volvo ? Ferrari är väl trots allt en banbil ?
Skiter väl i vad folk har för bilar så länge de kan ha sin respekt till andra som gillar sina.