3979
Sök

Drinktips?

1 489 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
Hej !

Fest på lördag, men är trött på och dricka mina björne brygg så ska slå på stort och köpa mig en flaska sprit. Det enda jag kan är ju red-bull vodka och screwdriver och alla dom. Men dom är ju klassiska. Nån som har nåt tips på vad man kan slänga ihop med en flaska sprit och vanliga saker, som smakar bra helst med wink

• Även den starka måste ta i när han skiter

1 059 Inlägg
30 november 2007
köp bacardi appel. Blanda 1 del bacardi 1 del apelsinjuice 1 del sprite o is..hur gött som helst.
2007 sommardrink

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

757 Inlägg
30 november 2007
Passoa vodka redbull
passoa vodka apelsinjuice som man blandar efter tycke=)

3 121 Inlägg
30 november 2007
Absolut kurant, en skvätt lime och fruktsoda... smile

RE-雨宮
481 Inlägg
30 november 2007
Artic vodka melon,Skyyvodka,tranbärsjuice och sprite. Löst gott.
P2: Apple Sourz,Absolut vanilia,1pressad lime,sprite eller 7up
Mojito(den bästa tongue) Så fin rom du kan få tag på (Helst appleton estate) Mortla socker(helst brunt eller sockerlag)mynta å lime, häll i rom efter behag, 6a brukar va fint i ett highball. Krossa is se till så den inte är för smält. Fyll på med mineralvatten,fruktsoda eller sprite beroende på hur sött du vill ha de. Fruktsoda är ej att rekommendera dock.

RE-Amemiya Kitted FD3S

Lagerhjon
178 Inlägg
30 november 2007
JägerRedBull!!! Tycker det är sjukt gott. Testa annars JägerJulmust! Gjorde grogg på det förra julen å det var överraskande gott yikes

375 Inlägg
30 november 2007
Gör en white russian eller after eight (stavning?)

White russian: lika delar vodka som kaloha, resten mjölk och is

After Eight: Lika delar mintvodka som kaloha, resten mjölk och is (grym, smakar exakt som after eight)

905 Inlägg
30 november 2007
sprit 33% eller nå liknande
powerking 33% ungerfär
zingo melon lemon 33% cirka

Byfåne
368 Inlägg
30 november 2007
Jello-shoots. Sprit + smak(godis/saft/m.m.) och gelatin. Låt stelna i kylen.
Tomahawk - 3 delar vodak, 1del passoa, en skvät lime jucie, hälften tranbärs jucie och  hälften redbull.
Schweppes red tropichal(stavning ?) och vodka.
Rom och cola.
Vodka, sprite/jucie och dom vanliga grogg mixarna som finns på typ ICA.

22 Inlägg
30 november 2007
ragnar grog.
köp ragnar grogmix på ica lr liknande och en froktsoda;)

4cl vodka, 2cl ragnar och sen froktsoda i ett 2dl stort glas;)

idrott luktar svett, sport luktar bensin.
Saab rostarBmw rasar
Volvo är det ända som håller när man gasar

Bilplåtslagare
324 Inlägg
30 november 2007
San Fransisco! Man behöver: Grenadine(essens) Aplesinjuice(utan kött) och vodka.
Ta, 4 cl sprit och fyll upp med apelsinjuice och is, släng sen i en 3:a grenadine! Underbart god, brukar kunna ta i lite mer sprit sen, de beror på hur stort glaset är. Lycka till och sup lugnt, det gör alltid jag:P Mvh//Erik

Peugeot 605 Sli
49 Inlägg
30 november 2007
vodka+dooleys+en skvätt BOLZ banan+mjölk=Banana Skii wink

ju större de är, ju tyngre faller dom

Beredare
561 Inlägg
30 november 2007
Så enkelt som Jägermeister och Apelsinjuice. Kallas Jägerorange! MUMS!! big_smile

Brukar testa bartendernas kundskap genom att beställa en sån... Först tittar de lite på mej o sen frågar de vad den innehåller.... Nästa gång man kommer fram kommer de lätt ihåg en! tongue

Mvh Jonas

Beredare
561 Inlägg
30 november 2007
Fan jag kom på en till!!!!

Ta en vanlig tequila med salt och citron..

Dra in saltet i näsan, drick tequilan och citronen i ögat!! Gjorde det på Kos en gång framför en bartender. Helvete vad man blev kung sen.... Han sa att han har jobbat som bartender i 20 år o aldrig sett ngt liknande.... Han kom ihåg en resten av den veckan... tongue lol

Mvh Jonas

Sleeper
3 084 Inlägg
30 november 2007
här har vi lite roliga drinkar tongue
http://www.acc.umu.se/~piraya/drinkserv/undead.html

HAHA

Hembränt
1 gram Saffran

Blanda i saffranet i spriten. Drick och njut av denna exklusiva och exotiska drink!

17 cl vodka
1 st apelsinklyfta

Häll vodkan i halsen och titta på apelsinklyftan.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

"Ijenkligen"
786 Inlägg
30 november 2007
FordEsci skrev:
San Fransisco! Man behöver: Grenadine(essens) Aplesinjuice(utan kött) och vodka.
Ta, 4 cl sprit och fyll upp med apelsinjuice och is, släng sen i en 3:a grenadine! Underbart god, brukar kunna ta i lite mer sprit sen, de beror på hur stort glaset är. Lycka till och sup lugnt, det gör alltid jag:P Mvh//Erik

bjuder du på det ikväll eller big_smile

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Bilplåtslagare
324 Inlägg
1 december 2007
opeltiffi skrev:
FordEsci skrev:

bjuder du på det ikväll eller big_smile

Glomm! (glöm med brytning)
Senast redigerat av FordEsci (1 december 2007)

3 121 Inlägg
1 december 2007
740_lodaren skrev:
ragnar grog.
köp ragnar grogmix på ica lr liknande och en froktsoda;)

4cl vodka, 2cl ragnar och sen froktsoda i ett 2dl stort glas;)

Jag tipsade om ragnar ett par rader upp ju wink Mixen funkar bra om man inte har kurant hemma. Men godast är ju kurant o lime med fruktsoda, äkta ragnar och inte mixversionen smile

Sök