4186
Sök

Letar efter en t-shirt med texten McDonalds byggde denna kropp

Bessewisser
556 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
Hallå

Min flickvän ville ha en t-shirt i julklapp med texten McDonalds byggde denna kropp
och undrar om det är någon här som vet vart man kan få tag på en sån?

Eller om det är någon som sitter och trycker på en vectoriserad McDonalds logga så jag kan trycka upp en själv...

Mycket tacksam för svar!

//SkyNard
Senast redigerat av SkyNard (24 november 2007)

How low

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
24 november 2007
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=64785

majoriteten här gillar inte mackedonkan så de kanske blir svårt att få svar?
men sök på google/tradera/maila donken o se va dom säger..?

DFFL
9 020 Inlägg
24 november 2007
Verkar som att hon är en mager modellbrud tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Bessewisser
556 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
Haha nja modell är hon inte (Jag tycker hon är fin big_smile) men hon är 156.5 cm lång och väger 60 kg äter på donken flera gånger i veckan ;D

//SkyNard

How low

1337
1 343 Inlägg
24 november 2007
SkyNard skrev:
Haha nja modell är hon inte (Jag tycker hon är fin big_smile) men hon är 156.5 cm lång och väger 60 kg äter på donken flera gånger i veckan ;D

//SkyNard

Om du kan fixa allt själv med en vektoriserad bild borde du väl kunna ordna så den blir vektoriserad... det är det lättaste..

I'm not a fighter, I'm a lover!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
24 november 2007
SkyNard skrev:

//SkyNard

inget illa menat nu, men det är verkligen inte bra att äta på donken flera gånger i veckan..
helst inte alls men, nån gång gör ju inget..
en gång i månaden gör lite..

men flera gånger i veckan.. de förkortar hennes liv avsevärt!

tips: gö va du kan för att få henne att ändra matvanor.
då ska du se att hon blir gladare/trivs bättre med sig sj/och får förlängt liv och mindre besvär som vuxen..  allvar asså..

kevlar_soul
24 november 2007
Och vi tackar Doctor Phil här i inlägget över för att han tagit sig tid att lära sig svenska för att kunna ge oss hälsotips!

Snubben har väl aldrig sagt att tjejen på något sätt mår dåligt?

Fan ät på..

Bessewisser
556 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
Håller med dig richardoo290 men jag tycker att hon får välja själv vad hon äter och inte äter... Hon är juh gammal nog att kunna skilja på rätt och fel. Visa henne för några dagar sen den där filmen super size me men då blev hon bara sugen på donken... Hon äter juh inte stripsen och hon dricker inte colan. Hamburgaren i sig är väll inte så farlig? (Hon tar bort osten)

Men men tillbaka till frågan! T-shiten va det visst! Visst är det lättast för mig att trycka upp en egen men det enklaste är juh att hitta en som redan är upptryckt. Ljuskopia i gävle som är närmast tar 220 kr för en tröjja och jag vet att det ska finnas på någon sida på internet, jag såg den förut tidigare i år men jag kommer inte ihåg vart :S

//SkyNard

How low

1337
1 343 Inlägg
24 november 2007
Jag har ett gigantiskt arkiv med vektor bilder.
jag har även McDonalds om det är av intresse. .ai
Skriv PM här med email så kan jag skicka...

I'm not a fighter, I'm a lover!

Norrlänning
1 453 Inlägg
7 december 2007
Donken <3 big_smile Räknade kvitton i bilen igår, 25 donken kvitton på 3 veckor ! smile men så blire när man är 18 och bor ensam..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Norrlänning
1 453 Inlägg
7 december 2007
SkyNard skrev:
Hallå

Min flickvän ville ha en t-shirt i julklapp med texten McDonalds byggde denna kropp

Eller om det är någon som sitter och trycker på en vectoriserad McDonalds logga så jag kan trycka upp en själv...

Mycket tacksam för svar!

//SkyNard

Vad betyder vektoriserad ? big_smile

- Har du champagne?

Lamelldiffad
121 Inlägg
7 december 2007
Ellertz skrev:
SkyNard skrev:
Hallå

Mycket tacksam för svar!

//SkyNard

Vad betyder vektoriserad ? big_smile

http://sv.wikipedia.org/wiki/Vektorgrafik  smile

Fotograf
1 319 Inlägg
7 december 2007
Ellertz skrev:
Donken <3 big_smile Räknade kvitton i bilen igår, 25 donken kvitton på 3 veckor ! smile men så blire när man är 18 och bor ensam..

hehe 1,19ggr om dagen alltså:)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

137 Inlägg
7 december 2007
Här kan du ju göra egna tshirtar. Med bild och den texten du vill ha. Finns flera olika modeller att välja ifrån.
http://www.knapp.nu/andrasaker/
Kanske är denna sida du menar.

Norrlänning
1 453 Inlägg
8 december 2007
fredda_king skrev:
Ellertz skrev:

hehe 1,19ggr om dagen alltså:)

javisst big_smile har personbästa på 6 ggr på en dag.. ! wink

- Har du champagne?

Sök