3565
Sök

någon som handlat bilvårdsprodukter från denna webshop

6 Inlägg
21 december 2007
Trådstartare
hej tänkte kolla om det är någon som handlat bilvårdsprodukter i webshopen på tänkte framför allt på leverans tid, service! priserna ser ju rätt bra ut
Senast redigerat av jjohs-80 (22 december 2007)

116 Inlägg
21 december 2007
Har inte handlat därifrån men ser ut som en riktigt grym sida...
Nån som kan rekomendera nått där?
Känns som det är proffs saker. Men känns som det är värt pengarna...

Saabmuppen
21 december 2007
Detta ska jag pröva nästa månad, har endel putsrepor i min som jag kan få bort med detta kanske

6 Inlägg
21 december 2007
Trådstartare
tänkte oxå prova köpa där,
kan rekomendera lahegas produkter har använt dessa förut, använde då lahega no11 grovrubbing för lite grövre repor =mer än tvätt repor
sen lahega no17 finrubbing för att plocka repor efter det grövre medlet, no 17 kan man använda för att plocka tvättrepor direkt om man har en relativt fin lack
sen avslutade jag med ett vax som heter lahega no36 med ett grymt bra resultat tycker jag har även provat ett vax från autosmart som heter platina eller nåt sånt vet ej om det fanns där, 36 tycker jag håller riktigt länge oxå
det är värt pengarna att köpa proffs grejjor tycker jag grymt dryga produkter min no36 flaska har jag säkert använt till 15 vaxningar på hela släktens bilar och fortfarande kvar i flaskan så slår man ut det på antalet vaxningar känns det inte så dyrt

tillägg brukar köra no 17 med en biltema maskin med två huven 299kr, köpte riktiga trissor röda 100mm som dom säljer där med klockrent resultat, maskinerna kanske är i dyraste laget för min smak

2 126 Inlägg
21 december 2007
AutoSmart e riktigt bra produkter! Hade vissa av deras grejor när jag jobbade som Rekonditionerare!!!

EDIT: Rekomenderar denna produkten  http://www.rekonden.se/butik/product_in … cts_id=121 
Jävligt bra!!!
Senast redigerat av Big_JN (21 december 2007)

6 Inlägg
21 december 2007
Trådstartare
okej är 3m bra grejjor är dessa dryga också, lätt använda? nu blir man sugen på att prova

2 126 Inlägg
21 december 2007
Väldigt lättjobbat och drygt! Bara att polera tills medlet e borta o glansen e tebaks i lacken! (använd polermaskin med skumgummirondell)

79 Inlägg
22 december 2007
Jag kjoper alle mina produkter från www.autogeek.net, leverans tar 1 vecka.
AG har også 3M, veldig goda produkter.
Senast redigerat av ChristR (22 december 2007)

116 Inlägg
22 december 2007
Shit detta låter ju skit bra ju.. börjar bli riktigt sugen nu.
Ingen som kan rek en bra maskin för ca 1000kr?

2 911 Inlägg
22 december 2007
jjohs-80 skrev:
hej tänkte kolla om det är någon som handlat bilvårdsprodukter i webshopen på www.rekonden.se
tänkte framför allt på leverans tid, service! priserna ser ju rätt bra ut

Är det en tillfällighet att du heter JJOHS-80 och ägaren av rekonden heter J*** Joh****s*** och är född 1980 ?
Din användare är nyregistrerad och det enda du verkar göra är att göra reklam för rekonden.

(antalet * är inte korrekt)
Senast redigerat av Decibel (22 december 2007)

6 Inlägg
22 december 2007
Trådstartare
nej! jag har inget samband med rekonden.se och försöker inte göra reklam för detta företag, verkar det så så kan väl admin ta bort denna tråd,
ditt namn stämmer kanske in på mitt men vad ägaren heter har jag ingen aning om
Senast redigerat av jjohs-80 (22 december 2007)

Administratör
11 936 Inlägg
22 december 2007
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Administratör
11 936 Inlägg
22 december 2007
jjohs-80 skrev:
nej! jag har inget samband med rekonden.se och försöker inte göra reklam för detta företag, verkar det så så kan väl admin ta bort denna tråd,
ditt namn stämmer kanske in på mitt men vad ägaren heter har jag ingen aning om

Vill inte säga vad du har för mailadress kopplad till ditt konto, men om vi säger så här. Telefonnummret på den omnämnda sidan ägs av en person vars namn stämmer ... vad ska man säga, oerhört väl ihop med din mail.

Antingen så är det ett exceptionellt sammanträffande, eller så har Decibel helt enkelt rätt. Han brukar faktiskt ha rätt när det gäller sånt här ...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

263 Inlägg
22 december 2007
Decibel skrev:
jjohs-80 skrev:
hej tänkte kolla om det är någon som handlat bilvårdsprodukter i webshopen på www.rekonden.se
tänkte framför allt på leverans tid, service! priserna ser ju rätt bra ut

Är det en tillfällighet att du heter JJOHS-80 och ägaren av rekonden heter J*** Joh****s*** och är född 1980 ?
Din användare är nyregistrerad och det enda du verkar göra är att göra reklam för rekonden.

(antalet * är inte korrekt)

öööööööö, BURNED haha /morgonhumor

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare

Sök