4844
Sök

Bloggar alla?

2 182 Inlägg
6 januari 2008
Nä fy fan, vill helst behålla en del saker för mig själv tongue sen så är ja inte sugen på att sriva långa medellanden

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

maliin
6 januari 2008
Niklas1987 skrev:
Nä fy fan, vill helst behålla en del saker för mig själv tongue sen så är ja inte sugen på att sriva långa medellanden

För det första behöver man inte skriva Om sig själv på sin egen blogg. Du kan skriva om vad fasen som helst som inte har med dig att göra

Och man behöver inte skriva långa meddelanden. Man gör ju vad som helst.

Din anledning var konstig. (Enligt mig)
Senast redigerat av maliin (6 januari 2008)

maliin
6 januari 2008
Martin 9-3 skrev:
Nej fy fan.

Själva ordet är nog det fulaste och löjligaste på länge.

När vuxna människor skriver dagbok har det gått för långt, det trodde jag fjortistjejer t.o.m hade börjat kommit över.

Skriv någon berörande artikel eller insändare som folk verkligen läser istället för att hålla några personer uppdaterade om vad det blev till middag och vilken film som man bör se...

Ok. Blogg låter bättre än att skriva dagbok tycker jag.

"När vuxna människor skriver dagbok har det gått för långt"..vad har gått för långt? lol
"Fjortistjejer t.o.m. hade börjat kommit över" haha, snälla du..va fan skriver du egentligen?

Du behöver nog skaffa lite fakta du!
Senast redigerat av maliin (6 januari 2008)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
6 januari 2008
dagbok är nyttigt att skriva, vissa kan processera saker bättre med hjälp av skrift, andra med bild, andra me musik osv osv. ett bra sätt att få uttrycka sig, sen så har iaf inte ja nåt behov av att andra läser mina tankar, men vissa kanske har de, så låter de som vill blogga få göra de utan att hoppa på dom smile men väljer att inte göra de själv, simple as that.

maliin
6 januari 2008
Mortalis skrev:
dagbok är nyttigt att skriva, vissa kan processera saker bättre med hjälp av skrift, andra med bild, andra me musik osv osv. ett bra sätt att få uttrycka sig, sen så har iaf inte ja nåt behov av att andra läser mina tankar, men vissa kanske har de, så låter de som vill blogga få göra de utan att hoppa på dom smile men väljer att inte göra de själv, simple as that.

wink Helt riktigt!

1 878 Inlägg
6 januari 2008
orka skriva blogg när man man kan skriva i notepad vad man har gjort varje dag. lixom vad är ideèn att lgäga ut vad man har gjort på nätet?

nån som tycker samma sak som mig?

inte för att jag skriver i notepad/wordpad/winword/office.. whatever!

maliin
6 januari 2008
Frozen1985 skrev:
orka skriva blogg när man man kan skriva i notepad vad man har gjort varje dag. lixom vad är ideèn att lgäga ut vad man har gjort på nätet?

nån som tycker samma sak som mig?

inte för att jag skriver i notepad/wordpad/winword/office.. whatever!

Min blogg aser jag är kul och ha längre fram sen.
Dom som inte är intresserade läser inte, de som tycks vara intresserade läser. Och de verkar som de flesta idag läser/skriver blogg faktiskt. Både killar och tjejer.

Sen att skriva vad man gör på wordpad och allt vad du nämnde? Hur kul är det med en kass och tråkigt design, nej tack! Blogg är ngt helt annat, för mig.

Så, nix tkr inte samma sak som dig. Men de finns nog andra som gör.

2 911 Inlägg
6 januari 2008
Jag bloggar lite här, har också tre andra bloggar på egna domäner om lite olika saker.

Den dagen poletten faller ner att man kan tjäna rejält med slantar på att blogga så kanske kritiken slappar lite.
(Nej, pm;a inte och fråga hur...)

1 723 Inlägg
6 januari 2008
Blogg är ett fult ord som borde ändras. annars vägrar jag börja skriva.

Skämt å sido så finns det ingen anledning för mig att skriva nåt personligt som är tillgängligt för andra. Jag läser aldrig bloggar utan finner det intetsägande att läsa om andras liv som jag inte ha nån koppling till. Eftersom min blogg skulle bli lika intetsägande låter jag bli.

470 Inlägg
6 januari 2008
Händer ännu inget skoj i mitt liv så inget att blogga om... Men annars så kanske!

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

307 Inlägg
6 januari 2008
Kodar hellre bloggar åt andra än att blogga själv ^^

173 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Att skriva dagbok är ju en sak som kan hjälpa till om man har dåligt minne eller ev. sjukdom.

Jag läste någon stans att "någons" blogg var riktigt bra och hon/han vart känd pga detta.

Men 90% av alla bloggar jag sett, består de enbart av  "festen som var i lördags". Enligt mig tycker jag det är någon slags uppmärksamhets blogg.

För de som skriver blogg vill ju att folk ska läsa den.

Och ni "bloggare" kan inte säga att ni bara gör det för att de är kul. Om ingen hade läst den så hade ni kunnat skriva dagbok, inte sant?

Enligt mig skulle jag fråga vad som har hänt, om det är nära och kära. Inte logga in och läsa blogg smile.

★★★★★
455 Inlägg
6 januari 2008
richardoo290 skrev:
många gillar att skriva ner massor om sig sj.
få gillar att läsa om andra människor.

lol

helt rätt.

52 Inlägg
7 januari 2008
maliin skrev:
ja har blogg. men inte fan är det för att bli känd, hur man nu kan bli det genom att blogga? men men..alex schulman's blogg va rätt cool. cool

var det inte han som dissade massa kändisar i sin blogg?

It's nice to be important but it's more important to be nice.

Autonom
8 januari 2008
Bloggade förut, men insåg att det blev trendigt och det gav mig avsmak för bloggandet

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
8 januari 2008
Nej, alla bloggar inte.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

508 Inlägg
8 januari 2008
Jag var tvungen att blogga idag då jag tydligen inte hade gjort det tidigare och hade lite att skriva :-)

Sök