3238
Sök

Strömproblem :(

400 Inlägg
16 januari 2008
Lapin skrev:
röda + från vad? HU:n?

Yepp...jag var lite otydlig där big_smile
Röda + (alltså ej minnet Gul) från HU till nyckeln/tändningen...

Ride Like You´ve Never Been Hurt

51 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
åhå. ska pröva det. tack:)

Palfinger tekniker
1 248 Inlägg
16 januari 2008
jag hadde samma problem i min 240 med ett rockford steg utan konding och det löste jag med att koppla in ett extra batteri så att steget går på det och inte start batteriet sen dess så har jag inte haft några problem så det är nog steget som är boven

51 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
tror inte det är steget som orsakar de hele. det slår ju ifrån när man stänger av sterion. sen är det kopplat via en konding. men har funderat på att sätta in ett extra batteri bara för att vara säker. men de ska ju inte behövas igentligen=/

Palfinger tekniker
1 248 Inlägg
17 januari 2008
Lapin skrev:
tror inte det är steget som orsakar de hele. det slår ju ifrån när man stänger av sterion. sen är det kopplat via en konding. men har funderat på att sätta in ett extra batteri bara för att vara säker. men de ska ju inte behövas igentligen=/

jag tyckte det också men batteriet dog när jag bara hade startbatteriet sen kopplas det andra ifrån när generatorn inte laddar

Palfinger tekniker
1 248 Inlägg
17 januari 2008
Lapin skrev:

jag tyckte det också men batteriet dog när jag bara hade startbatteriet sen kopplas det andra ifrån när generatorn inte laddar

Sök