Nyfiken om det finns fler som håller på med/ska påbörja/har gjort värnplikt? Vad gjorde/ska ni göra som i så fall?
Ska påbörja min i Eksjö nu på ing2 den 28e som fältarbetsgruppbefäl, skulle vara kul att veta om det finns några fler som ska in där. Folk får gärna berätta om några roliga erfarenheter från sin värnplikt också osv
Sharing is caring!
It's nice to be important but it's more important to be nice.
slapp lumpen;) känner inte för å tillbringa 11 månader på ett regemente......+ att man får cirka 26000 eller nåt på dom månaderna, då jobbar ja hellre ,
slapp lumpen;) känner inte för å tillbringa 11 månader på ett regemente......+ att man får cirka 26000 eller nåt på dom månaderna, då jobbar ja hellre ,
Kul upplevelse Men du har lite fel där, dem pengarna får du i en klumpsumma när du muckar och under tiden får du en dagpenning på typ 65kr eller vad det nu är, kommer inte riktigt ihåg och orkar inte kolla i papperna.
richardoo290 skrev:
ja fick inte göra lumpen.. hade för kass kondis
Ville du göra den? Tråkigt i såna fall att du inte fick.
Senast redigerat av Limey (8 januari 2008)
It's nice to be important but it's more important to be nice.
Jag fick inte göra lumpen, hade sjyssta resultat på proven, men ville inte göra lumpen. Var mer sugen på att jobba. <---- så efter lite snack med psykologen trodde de att jag troligen var galen
mebben, precis samma som mig. hon sa att jag inte ska göra lumpen om jag inte vill. hade och delvis var allt sant som jag sa där inne hos kärringen sant oxå. hade det fördjälvligt hemma. så jag slapp det efter 5min i säffle