2636
Sök

Växelspaks knopp som visar växel (finns reklam här på garaget)

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
Tjena tänkte bara fråga om de e någon mer än ja som lagt märke till denna meningslösa pryl tongue Vadå man vet ju vilen växel man kör på lixom.. ja har iaf. Aldrig "glömt" vilken vxl ja kör på.. lol Någon som beställt??

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

176 Inlägg
5 februari 2008
Kanske kan vara något för dom med sekventiell låda...inte alltid lika lätt att hålla koll på vilken växel då... Eller dom som vill åt det sekventiella stuket, sätt dit en sån och byt knopp och vips minsann...haha.

Alla borde få ha en Cossie och en e30 nån gång...

2 079 Inlägg
5 februari 2008
p-3 här på garaget har

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

435 Inlägg
5 februari 2008
Nichlas_H skrev:
Tjena tänkte bara fråga om de e någon mer än ja som lagt märke till denna meningslösa pryl tongue Vadå man vet ju vilen växel man kör på lixom.. ja har iaf. Aldrig "glömt" vilken vxl ja kör på.. lol Någon som beställt??

allt som hör till styling är väll inte meningsfullt? kan ju bara vara fränt att ha smile

No risk, No reward

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
Perss0n skrev:
Nichlas_H skrev:

allt som hör till styling är väll inte meningsfullt? kan ju bara vara fränt att ha smile

jo de e klart.. funkar i styling väg! men hur ofta sitter man o srirrar på knoppen tongue

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 februari 2008
Finns ju den nya versionen med en lös display som man tex kan sätta på instrumentpanelen, i a-stolpen eller var man nu vill ha den.

Verkar ju helt klart vettigare med den än att behöva glo ner på spaken hela tiden, det tar ju liksom bort hela syftet med displayen (förutom hip-hop bling bling wannabe effekten den har såklart).

Den där grejen visar ju när man ska växla med för att få en lägre bensinförbrukning och det lär ju funka bra om man ska glo ner på spaken varannan sekund för att se när man ska växla, jag menar tittar man på spaken hela tiden lär man ju smälla bilen rätt snart och då förbrukar man ju faktiskt ingen bensin. Ganska effektiv liten sak alltså wink

*ja, det där var sarkasm på hög nivå*

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

BMW it is
32 Inlägg
5 februari 2008
Nichlas_H skrev:

hahahahahahahahah!

FTP... Power Is Nothing Without Control

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 februari 2008
Jag var faktiskt lite sugen på nya versionen (inte den med displayen på spaken) men det skulle tydligen inte funka med spakar där man måste lyfta kransen för att lägga i backen (som tex saabar >.>).

Lite småsegt men så är det iaf, såvida den versionen inte klarar alla spakar förstås.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

2 079 Inlägg
5 februari 2008
måste erkänna att jag var också sugen på den tills jag fick reda på vad den kostade tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

3 235 Inlägg
6 februari 2008
Säkert en bra pryl att ha.

Har länge funderat på att skaffa en sådan.
Är egentligen van förare, men ibland när man har musiken på max och inte hör nåt av moton kan man "glömma" att växla upp eller ner. Sen "vaknar" man upp på motorvägen i 120 km/h : oops, har ju fyran i...sad

Sök