2302
Sök

Montering av led under car kit

24 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Någon i Sthlms området som kan/vill hjälpa mig med att montera ett led under car kit på min peugeot 205 gti?
Självklart betalar jag en peng för jobbet.
Hör av er om ni är intresserade av att göra mig glad & vara lite hjälpsamma!smile

Tack på förhand

Peugeot 205 GTI!!

1 297 Inlägg
7 februari 2008
De fixar du själv. i kittet har du allt du behöver. sätt rören under bilen så de inte syns uppifrån(riktigt jäkla fult). antingen fick du med fästen eller så kan du göra egna(kattstrypor funkar fint). dra in kablarna till dosan och switchen in i bilen. du har säkert instruktioner. svårare än så är det inte, lycka till smile

24 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Jo jag försökte det men de e krånligt vet lixom inte vart ja ska dra in sladden så att odsan kommer "in i bilen" sladden måste ju upp in genom ett hål eller så...Måste ja borra upp ett hål då??:s fick ej med någon monterings anvisning heller..:s men du verkar ju duktig på det har du inte lust & hjälpa till då??

Peugeot 205 GTI!!

1 297 Inlägg
7 februari 2008
hade gärna hjälpt dig men bor 100mil norrut smile det finns hål i torpedväggen redan. bara att kolla vart det går in någon kablel så drar du in den där. har själv haft neon under och i bilen fast det har pajjat.. så jag har inhandlat ett nytt som ska dit när jag jag tid.

24 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Okej. Men vart sitter det hålet då?? Man måste ju ha händer små som en bebis ju för att komma åt..de e inget jobb för en man det där med att dra kablar i en bil har jag märkt...:s fy fan altså..haha

Peugeot 205 GTI!!

24 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Är det ingen som kan ställa upp & hjälpa mig??sad

Peugeot 205 GTI!!

16 197 Inlägg
7 februari 2008
Tequilac skrev:
Är det ingen som kan ställa upp & hjälpa mig??sad

.. va e du villig å betala då?? smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

24 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Hur mycket vill du ha för jobbet?? 500ring??

Peugeot 205 GTI!!

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
7 februari 2008
borra hål i tanken:D Skämt åsido, följ bara nån kabel på måfå och fäst kabeln du ska ha igenom i en eller flera stripes eller nått, om det är trångt att komma med handen ändra fram altså. sen blir det ju iof gränslöst petigt att sikta in stripe spetsen i hålet, men värt ett försök tycker jag big_smile

Ableton Live

24 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Men jag klara inte av de typen av jobb..tongue harb för dåligt tålamod..tongue
så NÅN som vill hjälpa mig? SÅ SKRIV DÅ!!

Peugeot 205 GTI!!

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg

Sök