Personligen tycker jag att du ska satsa på ett 4" rör (gärna polerat rostfritt) böjt neråt, mot marken, ja lite a la rally. Fan så fett, men igen,det är bara vad jag tycker. Förresten finns en japs, med 4" med böj på Klracing.se
japsdämpare är ett ganska trasigt ord. Det finns inte ens, bara för att riskokarna var först så har de inte patent på dämparna. funderar själv på att använda dem.
Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Självklart ska man göra som man själv känner men är det inte så att Sam176 frågade efter andra medlemmars åsikt??? Vilket antyder att han inte själv riktigt vet vad han tycker..
Håller med Anubis, gör som du själv vill men eftersom du fråga efter andras åsikt här på Gorg så verkar det ju som att du inte kan bestämma dig.. Iallafall, tycker inte att du ska sätta nån Japsdämpare på en Golf, Japsdämpare hör hemma på Japs bilar. Kör på DTM istället.
Om du tar DTM (vilket jag tycker passar bättre på bilen) så ta för helsike dubbla DTM, man har ju sett endel skräckexempel med ETT DTMrör bak, det ser fruktansvärt felbyggt ut..
Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!