3146
Sök

Bilspelet

7 120 Inlägg
8 juni 2007
#61
Turbomatte skrev:
calibrafromfinland skrev:
Viklket bilspel tycker ni e bra!? själv diggar jag NEED FOR SPEED MOST WANTED..
Street legal racing e grymmt kul, där kan du i stort sett göra vad som helst med bilen, trimma, skruvva, sänka/höjja ja allt kan demontera bilen i molekyler och sen bygga nått riktigt rått.

Skitkul
Laddade hem det, var riktigt kul faktiskt. Rekommenderas starkt big_smile

Proljece?
1 464 Inlägg
8 juni 2007
#62
Tycker dom bilspelen suger men jag är ingen spel nisse tycker mer om att använda nmap med mera smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
11 februari 2008
#63
Jag gillar att spela till PS2 är NFS Pro Street som jag tyckte va ett grymt och ett roligt spel till PS2an. I bland så brukar jag spela Live for speed till dator och jag tycket att det är ganska så kul faktist. Men det andra bästa spelet jag har är Forza motorsport till xbox.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

2 230 Inlägg
11 februari 2008
#64
BlackGun skrev:
Turbomatte skrev:
calibrafromfinland skrev:
Viklket bilspel tycker ni e bra!? själv diggar jag NEED FOR SPEED MOST WANTED..
Street legal racing e grymmt kul, där kan du i stort sett göra vad som helst med bilen, trimma, skruvva, sänka/höjja ja allt kan demontera bilen i molekyler och sen bygga nått riktigt rått.

Skitkul
Är de någon som vet vart man kan få tag på Street legal spelet?
(Inte ladda ner!)
Tror inte det finns att Köpa faktiskt har kollat på flera sidor men inte sett dock är det rätt gammalt. så tror den olagliga vägen är den enda. men värt det är ju skit roligt hehe:) men utan ratt är det värdelöst.

så kan det vara då det inte blev som det skulle


Sök