2734
Sök

bil som är billig i drift

86 Inlägg
19 februari 2006
Trådstartare
#1
farsgubben är på jakt efter en bil som ska vara så billig i drift som möjligt. har kollat lite på några golf III. Någon som har några tips om andra bilar?

- Chuck Norris does not sleep. He waits. -

Servicetekniker
300 Inlägg
19 februari 2006
#2
Toyota Yaris. Skapligt soppasnål.

Go hard or Go home!

Fartdåre!
592 Inlägg
19 februari 2006
#3
De beror ju på storleken han ska ha. En lupo eller en polo e ju snålla. Men där finns ju inte så mycket plats i dom. E han ute efter en Golf 3 men vill ha större bagage ska han kolla på vento. Dom e lika snålla.

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

657 Inlägg
19 februari 2006
#4
steehl skrev:
farsgubben är på jakt efter en bil som ska vara så billig i drift som möjligt. har kollat lite på några golf III. Någon som har några tips om andra bilar?
Honda CRX, de drar typ ingenting å kostar inget större att äga eller köpa å sen så är de ju mkt snyggare än en golf II

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

1 396 Inlägg
19 februari 2006
#5
hyundai atos

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

BMW Power
2 362 Inlägg
19 februari 2006
#6
Alex_halvordsson skrev:
steehl skrev:
farsgubben är på jakt efter en bil som ska vara så billig i drift som möjligt. har kollat lite på några golf III. Någon som har några tips om andra bilar?
Honda CRX, de drar typ ingenting å kostar inget större att äga eller köpa å sen så är de ju mkt snyggare än en golf II
Måste säga emot dig här, inte bara för att jag själv äger en golf 2a.. Men jag tycker att du ska satsa på tex en golf 2a cl, drar inte ett skit rent ut sagt och är riktigt billiga i försäkring.. personligen så tycker inte jag att en CRX slår en Golf 2a utseende mässigt orginalt.. inte om golf 2an har 90ans spoilers så har inte CRX en sportmössa enligt mig. Men men, en åsikt det. Crxer är fina dom med.

Mvh Kevin
Senast redigerat av FugitivE (19 februari 2006)

BMW, bogsering med wire :/

657 Inlägg
19 februari 2006
#7
ja där är det ju smaken som baken som gäller smile

Men å andra sidan så är ju golf mer en dussin-bil än en CRX så vill man synas lite mer så skaffa en CRX wink

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik


Sök