3841
Sök

Slutsteget stängs av

6 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
Jag har kopplat att slutsteget skall bara gå på när jag vrider om nyckeln men nu när jag vrider om nyckeln och stereon är på så stängs sutseget av efter 2 sekunder. Om man har bara slutseget på först så lyser lampan att slutsteget är på men så fort jag sätter på stereon så startas stereon om och slutseget slocknar. Så är det varje gång. Vad kan det vara för fel? Kan det ha något med batteriet att göra?

162 Inlägg
29 februari 2008
Varför inte ha att det startar ihop med cd ?

6 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
Jo visst skulle man kunna ha så. Det måste jag fixa. Men kandet vara det som är problemet?

945 Inlägg
29 februari 2008
låter ju som att du inte har tillräckligt med ström för att driva allt .

blinka blått om du vill rejsa!

6 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
Jag har satt batteriet på laddning för en timme sedan så jag hoppas att det är det.

6 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
Brukar det kunna hände dessa saker om inte batteriet klarar av att driva allt?

Smålänning
7 887 Inlägg
29 februari 2008
Rahmberg skrev:
Brukar det kunna hände dessa saker om inte batteriet klarar av att driva allt?

Japp. Underspänningsskyddet slår i.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

6 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
Okej vad bra. Men om jag laddar batteriet så borde det inte vara något problem eller?

21 761 Inlägg
29 februari 2008
Det skadar ju aldrig att sätta batteriet på laddning ifall du är osäker på hur pass laddat det är. Fast om det är tillräckligt urladdat så att slutsteget stänger av sig, då borde du märka det när du startar motorn. Startmotorn ska rimligtvis gå ganska segt.

Annars, med en multimeter så är det enkelt att komma fram till felorsaken smile.

Sök