4008
Sök

projektarbete behöver råd

597 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Hej nu är det så att jag går sista året på ett specialutveklat fordonsprogram och nu måste jag göra ett projektarbete där jag bygger samt gör en rapport av en valfri komponent eller liknande som har med personbilar att göra... Någon som har nått råd har ingen som helst aning om vad jag skall ha som projektarbete. Tacksam för alla råd:D

MVH

336 Inlägg
13 mars 2008
bygg ett billjud smile

//
Roe

597 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
ROE skrev:
bygg ett billjud smile

Blir nog lite svårt att få godkänt då rapporten måste innehålla maximala möjliga information om varje komponent jag byggt. PS har bara 100 timmar på mig att både bygga samt skriva:D
men tack för svaret:D

Studerande
13 Inlägg
14 mars 2008
Jag byggde in en dator med 7" touchscreen i min bil som projektarbete, var riktigt kul! smile

8 156 Inlägg
14 mars 2008
Bygg en ljudinstallation. Dvs inte ljudet i sig, utan bygg upp nya dörrsidor i glasfiber, klä in det i vinyl eller något. Gör även lådor för elementen och kabeldragning. En baslåda är ju inte helt fel heller.
Sen kan du ju koppla in högtalare, men dessa är ju inte en del av projektet i sig?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

597 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Bygg en ljudinstallation. Dvs inte ljudet i sig, utan bygg upp nya dörrsidor i glasfiber, klä in det i vinyl eller något. Gör även lådor för elementen och kabeldragning. En baslåda är ju inte helt fel heller.
Sen kan du ju koppla in högtalare, men dessa är ju inte en del av projektet i sig?

Tack för tipset, men det känns lite väl enkelt vill ha något mer utmanande tänkte att jag skulle kanske bygga en mcpherson framvagn i miniatyr.

Sök