håller väll med camaro67 lite grann där men visst, de beror ju också lite vad för maskin du har i bilen men som dom andra säger ett sportavgassystem eller sportluftfilter kan ju hjälpa lite, men plana toppen är ju att rekomendera
håller väll med camaro67 lite grann där men visst, de beror ju också lite vad för maskin du har i bilen men som dom andra säger ett sportavgassystem eller sportluftfilter kan ju hjälpa lite, men plana toppen är ju att rekomendera
Börjar han sugtrimma o planar toppen, o sen kommer på att det är svindyrt om man vill ha några hästar så är det ju inte någon återvändo typ Lika bra att bygga snikturbobygge
Tack för alla förslag, men att turbo/komp. konvertera kommer inte på fråga, men motor skulle aldrig palla och inte min ekonomi heller. Lätta funkar kanske, men min bil väger redan 1100 så det tycker inte jag är så mkt. Skulle va om man planar toppen och sånt, men det är också rätt dyrt.
Är det lätt att byta till sportavgas på en sån bil jag har?? Och samma fråga om sportfilter...
Tack för alla förslag, men att turbo/komp. konvertera kommer inte på fråga, men motor skulle aldrig palla och inte min ekonomi heller. Lätta funkar kanske, men min bil väger redan 1100 så det tycker inte jag är så mkt. Skulle va om man planar toppen och sånt, men det är också rätt dyrt.
Är det lätt att byta till sportavgas på en sån bil jag har?? Och samma fråga om sportfilter...
ska väll inte va svårare än nån annan bil? svåra är väll att hitta färdigt till den skulle jag tro, blir nog bygga själv lr ta system från gti:n ? sportluft filter är alltid bus enkelt, tror du behöver en adapterplata bara , slita bort den gammla burken o sätta ditt sportluftfilter på slangen
men det kostar mer än det smakar kan jag garantera du får max ut 10 hk extra, knappt märkbart men den låter agresivare o kan upplevas som snabbare ger mer då att slänga ut allt onödigt