2531
Sök

Vart handla fälg o däck på internet!?

603 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
Finns ju en uppsjö utav internethandlare för däck och fälg.
De jag kikat hos är "Svenska gummihuset" och "Norden Däck"
Gummihuset har jag hört mycket gott om så de är jag inte det minsta oroliga för egentligen, men Nordendäck är något billigare, men har inte hört varken gott eller ont om dessa.
Seriösa medgörliga människor?

Vad rekomenderar ni?

In hoc signo vinces

3 Inlägg
17 mars 2008
Har bara handlat på Gummihuset just för att jag anser att dom har bäst service och kanske inte billigaste men en av dom billigaste däcken.. En polare handlade däck på Norden Däck å de gick väl ganska smärtfritt de me men de va längre leveranstid.. men väntar man på nå gott.. smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
17 mars 2008
Finns ju bythjul.com med.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

BMW fantast
1 172 Inlägg
17 mars 2008
www.molway.com
bra service

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

2 283 Inlägg
17 mars 2008
Dackonline.se

R.I.P. Michael Jackson!

12 086 Inlägg
18 mars 2008
Apropå däck, jag är ute o jagar snorbilliga försäljare. Biligaste vi har i sverige är ju däckonline, men jag tycker man borde kunna hitta billigare däck i tex holland, polen, rumänien mm. Bara det är EU-land.
jag förstår att de inte lönar sig att beställa 185/65-14 men ska man ha 19-20 tumsdäck kan man nog spara en slant.

Till frågan alltså tongue Någon som vet någon bra utländsk sida? Gärna i holland, det är trevliga människor!

62 Inlägg
21 mars 2008
Någon som har erfarenheter ifrån Nordendäck!?
Jag har också upptäckt att de över lag är billigare, framför allt bjuder de på frakt och balansering.
Inget krux jag behöver vara orolig för?

1 050 Inlägg
22 mars 2008
Datagjord skrev:
Jag har också upptäckt att de över lag är billigare, framför allt bjuder de på frakt och balansering.

Nordendäck håller verkligen extremt låga priser, såg att mina nyinöpta Toyo-däck kostar 1.200:- mindre än vad jag fick betala hos Gummihuset. Suck!

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

3 Inlägg
25 mars 2008
Prova hjulcenter.se  de brukar vara billigast.

5 Inlägg
25 mars 2008
Jag köpte mina på nordendäck. Beställde mina den 5:e fick dom den 12:e. Helt okej tycker jag ändå

60 Inlägg
25 mars 2008
Datagjord skrev:

Har just köpt Fälgar och Däck från dom. Väldigt bra service och inga längre leveranstider.
Dom ringde tillochmed upp mig innan dom skickade iväg grejjorna för att kolla att allt stämde.

1 231 Inlägg
25 mars 2008
har själv handlar hos molway och är enormt nöjd rekomenderat dom till flera personer som oxå handlar där hur smidigt som helst ... köpte dock fälgar där ...
däcken köpte jag via däckonline .. nordendäck funkar oxå klockrent för dom har nästan samma priser ...

529 Inlägg
25 mars 2008
Jag har köpt www.gummihuset.se   2 gånger funkar kanon. snabba o bra leveranser.  tycke o smak vi e ju som sagt olika big_smile

Volvo fore life :)

Sök