3596
Sök

Satans skit bilar.

52 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
Nån som har vart med om en dag när det känns som att allt går åt HELL.
Kollade fars bil under dagen, läcker vatten som ett såll, konstaterade att det var vattenpumpen,
drar sönder kontaktstyket till helljuset, på vägen hem lyckas man med att få punka inget reserv med sig pga en tidigare punktering. Väl hemma då man tycker att som kan hända har hänt, tar man sönder dörrlåset samt plastdetaljer. Vilken dag...

SSS -12
3 217 Inlägg
6 mars 2006
Och för allmänhetens information, vad är detta för bil, mest så att man inte går och köper en sådan tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 231 Inlägg
6 mars 2006
Volvo? wink

Nej men sur dag, bara att bita i det sura äpplet sad

Mitt projekt: Evo III

52 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
MB Vito

Gödseldräng
4 529 Inlägg
7 mars 2006
ok viton är jävligt känd för att krånga men oftast är det växellådorna som pajar och man måste ju plocka ur hela motorn för att kunna byta den
man plockar ju ner hela fronten sen drar man ut låda och otor jävligt krånligt

Driver
2 111 Inlägg
7 mars 2006
känd skitbil iofs...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Driver
2 111 Inlägg
7 mars 2006
bonnen skrev:
ska du köra så däcken rycker köp bmw

Ryckande däck vill man väl inte ha?..kul o ligga i 200 o däcken börjar rycka ;P

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

52 Inlägg
11 mars 2006
Trådstartare
kollade upp med en kamrat som jobbar på mb vad det skulle gå på. fantasi summor. 8200:- huset var paj det med. tur i otur att man gjorde det själv, fan vad trångt.. tog ett tag.. beräknad tid hos mb är 5tim gjorde det på kanske 7,5... jävla skit bilar.. köp ingen VITO!!!

Sök