3908
Sök

Talanglösa Tjuvar utan hjärna

5 198 Inlägg
12 april 2008
Kesler skrev:
säger bara : munkar

Jag gillar oxå såna,har faktiskt inte sett en enda polis sitta på tjänsterummet å änta munkar,, det tror jag dom gör på kaffe rasten.. vilken dom faktiskt har rätt till,,,

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
12 april 2008
Elda skrev:
Vill poängtera då jag känner många poliser att dom inte har pengar till stölder eller vandalism.. pengarna läggs faktiskt på tyngre brott som droger traficking och mord/Dråp och misshandel. Dom har helt enkelt inte tillräckligt med folk för att kunna göra nått...

Jahaa däer ser man då blir det som USA snart då man går o köper sig en puffra och så löser man  nbrottsproblemen på egen hand men då seddu då e  dom vakna med att sätta dit DIG i stället för du   drog juh på dig dråpförsök helt plötsligt då du  ville försvara dig o ditt garage som står på din mark

det är snart som det klassiska exemplet

Killen ser en inbrottstjuv snå hans tv  killen jagar honom ut  pundarn snubblar på trappan för att de tär halt får tven över sig o stämmer ägarnen av huset o tvn för att han bröt ryggen!!! sug på den

så kommer det snart att bli med....

Mvh// Okim // Jocke

DFFL
9 020 Inlägg
12 april 2008
Kesler skrev:
FireTraXX skrev:
-S40- skrev:

mycket riktigt att tidigare bottslingar finns i ett dator register. beroende på vilket brott man begått. fanns det inte kameror i garaget?

Det ska mycket till innan de tar fingeravtryck.
För trots att ha blivit dömd för både rån och misshandel så har jag aldrig behövt göra fingeravtryck.

V e du för en lirare då?

Jag är en helt vanlig lirare.
Hade du sett mig på stan så hade du aldrig kunnat tänka dig att jag nästan åkt in i 6 år och att jag utan problem skulle kunna sitta av resten av livet om jag hade åkt fast för allt jag gjort och gör.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
12 april 2008
FireTraXX skrev:
Kesler skrev:
FireTraXX skrev:

Det ska mycket till innan de tar fingeravtryck.
För trots att ha blivit dömd för både rån och misshandel så har jag aldrig behövt göra fingeravtryck.

V e du för en lirare då?

Jag är en helt vanlig lirare.
Hade du sett mig på stan så hade du aldrig kunnat tänka dig att jag nästan åkt in i 6 år och att jag utan problem skulle kunna sitta av resten av livet om jag hade åkt fast för allt jag gjort och gör.

Men nu vet vi tongue

Mvh// Okim // Jocke

7 Inlägg
12 april 2008
jag blir så förbannad på folk som inte har något annat att göra än att förstöra!!!

Sök