Väg 1 leder till att jag kommer att arbeta med S och så slipper han ligga i bilen när jag jobbar. kan vara både bra och roligt för oss båda två. problem. jag är "bara" 21 snart 22 år gammal och min gruppledare vill inte rekomendera mig till hundförare. tänkte prata med platschefen nu i veckan vad han vill och behöver. som det ser ut nu finns det ingen som kan lösa av om det krisar.
Väg 2 leder rakt in i hemvärnet där dom just nu SKRIKER efter hundförare och där jag kan vara och träna honom med en lumparpolare. På hemvärnet är det mer garanterat jobb där båda två får träning. Plus att jag får bära dom gröna kläderna med honom. vilket jag tycker om.
Nu vill jag ha er vägledning, och jag vill inte ha komentarer om att jag ska göra det jag vill och det som känns bäst. för det vet jag inte. läs båda två och säg väg ett eller två! tack på förhand.
Synd bara att man är tvungen att ha giort ett par månaders värnplikt inan då jag inte fick göra det
där har du fått lite fel för dig kan göra 3mån i hemvärnet också. samma som lumpen med betyg osv. sen gå med i något förband. har du några frågor om det så hör av dig.