kostar typ 10minuter att slipa ner färgen om du inte gillar det, det är väl bara smacka på.. eller så slipar du ner hela hojen och tvättar den med havsvatten, billigt & jävligt snyggt... älskar rostfärg mums
Ptjaa, det är en cykel så det är ju inte så svårt att göra något.. Bort med dekalerna, rensa den på lysen/reflexer m.m, slipa ner den, lacka om den, lacka om ekrarna, polera upp den.. ja, gör vad du vill. Man kan göra mycket med en cykel, gäller bara att ha fantasi..
Köp inte beggat downhill eller dirt om du inte har användning av dylika hojar för din åkning..
Finns en anledning att de stora grabbarna byter cykel varje år.. De får stryk som gratis isbilar och lite till..
Ohh yehh Electra Straight 8. Det finns en anledning till att de byter ja. Den anledningen är att de är sponsrade (och sponsorerna vill visa sina nya skapelser) samt att de kör som, ja idioter
jag lackade den med sprayburkar och satte lite blåa dioder under
Hade tänkt o göra samma sak med min Biltema cruiser i sommar:D men hur långt tid tar det o slipa ner:P? inte så van vid sånt. Vart har du lagt batterierna o så ? Nice cykel btw
Kan man inte få böter om man har blåa leds på sin cykel? Hade varit coolt med ett sånt där ufo-led-kit under cykeln och nån form av egengjorda spinners och skit. Då är man en true pimp!
Hade tänkt o göra samma sak med min Biltema cruiser i sommar:D men hur långt tid tar det o slipa ner:P? inte så van vid sånt. Vart har du lagt batterierna o så ? Nice cykel btw
Slipning och lackning tog ungefär två dagar och då var vi två personer som höll på + att det var första gången vi hade gjort något sådant. Batteriet är ett 9V sitter med lite dubbelhäftande tejp under ramen och dioderna är bara tre blå dioder som jag lödat ihop.
Slipning och lackning tog ungefär två dagar och då var vi två personer som höll på + att det var första gången vi hade gjort något sådant. Batteriet är ett 9V sitter med lite dubbelhäftande tejp under ramen och dioderna är bara tre blå dioder som jag lödat ihop.
Slipade ni för hand? o sen bara spray på ? Ska nog köra me mattsvart eller nån sommarfärg