Ok, det var skoj att höra att det fanns fler som var inne på ens linje. Ja, angående jobb så, utan sponsorer und so weiter är det ju extra svårt med de verkligt stora momenten, och med ett jobb som vaktmästare på ett SJukhus så inbringar det ju knappast någon förmögenhet att spendera på bilen. =/
Men man får göra det bästa av situationen, söka nya sätt att tjäna de där extra pengarna samt kanske, som en av er gjorde klart för en, byta livsinriktning och absolut jobb, istället för att slänga bort allt i sjön.
Och för att leva vidare detta året och förbereda (och min plåmbok, fritid, flickvän.
) nästa års planering ska jag ta fljande citat/tankar med mig i bagaget:
"Jag lever mitt liv en bildel åt gången, för när den är pålagd, spelar inget annat någon roll!"
/calibra_nox
"Min bil är min hobby och en hobby får ju kosta hur mycket som helst"
/Humlan
"Du har en kunskap som få har. Du kan nog tjäna pengar på din hobby. Då är de summor du lagt ner hittills plötsligt en investering med tanke på det du lärt dig (du kan säkert planera bättre, estimera tidsåtgång och känner till olika bakslag man råka ut för etc). "
/N33d4Sp33d
De tre tar jag med mig in i garaget nu för att bestämma nästa års förändring/förädling.