3444
Sök

Bilder: VW Caddy DSG

16 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
Andra försöket med riggen.. Här var jag själv så jag fick köra bilen och ta kort med fjärrkontroll. Gick Ca 20km/h

http://dg-foto.se/kamera/Rigg/caddy/Caddy_snett_liten.jpg

http://dg-foto.se/kamera/Rigg/caddy/Caddy_fram_liten.jpg

/ Daniel

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
20 april 2008
Hur är det ni riggar egentligen? Ser ut som ni har riggat på det på bilen på bilden, på så vis alltså att bilen inte har nån rörelseskärpa förutom på däcken, men sen ser man ju ingenting som sitter fast på bilen.
Eller riggar ni skiten på en bil brevid?

Whine whine!

16 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
Urkas skrev:
Hur är det ni riggar egentligen? Ser ut som ni har riggat på det på bilen på bilden, på så vis alltså att bilen inte har nån rörelseskärpa förutom på däcken, men sen ser man ju ingenting som sitter fast på bilen.

Man redigerar bort riggen från bilen efteråt smile

Ny version
http://dg-foto.se/kamera/Rigg/caddy/Caddy_snett_ny.jpg

Hobbyfotograf
113 Inlägg
20 april 2008
Hur vågar du köra så snabbt? tongue När jag tagit riggbilder så har jag haft nån som puttar bilen framåt och sen har jag själv stått och varit beredd att fånga kameran ifall den trillar tongue Bara man kör längre slutartid så behöver det ju inte gå så fort smile

Vill du ha din bil fotograferad? Skicka PM!

VeeDub
319 Inlägg
21 april 2008
FETA BILDER! Ska bli kul o se om eleganten vågar fästa sin kamera på min bil en dag smile

Bara för skojs skull, kan du inte posta en bild med riggen synlig?

//Linus

16 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
Tack för kommentarerna smile

eleganten skrev:
Hur vågar du köra så snabbt? tongue När jag tagit riggbilder så har jag haft nån som puttar bilen framåt och sen har jag själv stått och varit beredd att fånga kameran ifall den trillar tongue Bara man kör längre slutartid så behöver det ju inte gå så fort smile

Hade svårt att få bort riggen efteråt, så jag litar på den cool

4 554 Inlägg
21 april 2008
hur ser riggen ut och hur är den uppbygd, var kan man köpa eller bygga sånna?

Hobbyfotograf
113 Inlägg
21 april 2008
Twotackter skrev:
Hade svårt att få bort riggen efteråt, så jag litar på den cool

Jaså kör du så starka magneter? Hur mycket vikt klarar varje magnet?

Vill du ha din bil fotograferad? Skicka PM!

242 Inlägg
21 april 2008
Riktigt schyssta bilder!

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
23 april 2008
Twotackter skrev:
Urkas skrev:

Aha. Har du nån bild där man får se hur det ser ut med riggen på? Och var får man tag på en sådan rigg?

Whine whine!

4 554 Inlägg
23 april 2008
Urkas skrev:
Twotackter skrev:
Urkas skrev:

Aha. Har du nån bild där man får se hur det ser ut med riggen på? Och var får man tag på en sådan rigg?

undrar jag med

Sök