4129
Sök

Tona framruta?

42 Inlägg
29 april 2008
Trådstartare
Jag ska tona framrutan, ej hela utan en bit ner bara, men min fråga är om jag skall ta bort backspegeln (nån bra ide hur isåfall?) eller om jag skall skära runt? Mvh

1 062 Inlägg
29 april 2008
ska du lägga en bård? i överkant av rutan
Senast redigerat av Ricky (29 april 2008)

Avstängd
519 Inlägg
29 april 2008
de lättaste skulle väl va å ta bort backspegeln när man tonar, å sen sätta dit den igen? elle fastnar den inte på toning? de borde den ju göra tycker man.....hmm

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

42 Inlägg
29 april 2008
Trådstartare
Japp de är i överkanten, och det är precis de jag inte vet, fastnar den på toningen sedan och isåfall vad skall man fästa den med? lite trisst om man ej får dig den sen hehe

1 079 Inlägg
29 april 2008
Kraftigt lim lr ngt annat borde hålla backspegeln på plats smile

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
29 april 2008
har hört det om man tar bort spegeln kommer den aldrig sitta fast ordenkligt igen,,,
men nått superduper lim borde ju hålla den på plats tycker man,,,

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

31 Inlägg
29 april 2008
när jag satte bård på min så tog jag bort bakspegeln var bara att dra bak dåt och upp... och sen är det "bara" sätta bården men glöm inte att skära hål för fästet i bården... smile

och vad tro du att jag ska göra då??

42 Inlägg
30 april 2008
Trådstartare
ja just det, hehe vilken tur att du sa det annars hade jag nog ej tänkt på att skära ut det big_smile

1337
1 343 Inlägg
30 april 2008
Man brukar kunna säga att om filmen går under spegeln så är det för långt ner i rutan vilket gör att man får rycka den om polisen inte gillar den eller vid besiktning!

I'm not a fighter, I'm a lover!

Sök