Det där är ett instegsmärke, dvs det var billigt när det såldes och kan jämföras med tex Biltemas, eller Clas Ohlsons steg skulle jag vilja påstå
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
Det där är ett instegsmärke, dvs det var billigt när det såldes och kan jämföras med tex Biltemas, eller Clas Ohlsons steg skulle jag vilja påstå
mvh Jonas
okej, provat de nån gång?
Vill minnas att Clarion saluförde dessa BOSS steg för ca 10 år sedan. De kostade multum då. Såldes som originaltillbehör till Clarion.
Hittade detta, 2 Ohm stabilt.
Boss AVA-250 2 Channel 2 X 120w MOSFET Power Amplifier, • 2 ohm Stable, • built in fully adjustable subwoofer crossover, • tri-mode capable, • line and spkr inputs accepted Preço médio USA : $110.00
mvh Jonas
okej, provat de nån gång?
Vill minnas att Clarion saluförde dessa BOSS steg för ca 10 år sedan. De kostade multum då. Såldes som originaltillbehör till Clarion.
Hittade detta, 2 Ohm stabilt.
Boss AVA-250 2 Channel 2 X 120w MOSFET Power Amplifier, • 2 ohm Stable, • built in fully adjustable subwoofer crossover, • tri-mode capable, • line and spkr inputs accepted Preço médio USA : $110.00
Nä multum vill jag inte påstå....de var ju billigare än Coustic som i dåtidens mått mätt var billiga I övrigt håller jag med Jonas och Decibel i vad de säger. Det funkar men inte mkt att hänga i granen.