om ni hör att någon försöker sälja 19" R fälgar VITA 108/5 vill jag gärna få reda på det. då för förra helgen vart jag av med sådana till min 855:a på fälgarna sitter det sprillans nya yokohama däck.
lapparna satt kvar men det gör dom nog inte nu.
på insidan av varje fälg finns en liten gravering som det står BW, detta är alltså inte ristat utan graverat i fälgarna. så om det står kvar eller om det är en fläck på varje fälg med en storlek av 2x3cm som är bortslipat så är jag intresserad av att få tips.
pga detta fick jag åka o köpa begagnade fälgar + däck den sissta april då jag inte fick åka med vinterdäckena längre. så har redan loosat pengar på detta.
andra saker som vart stulna är 4 uppsättningar oz racing 16" fälgar VITA till min fars rally bil (audi 80 quattro)
på 3 av uppsätningarna sitter det nya michellin däck. på den sissta uppsätningen är det begagnade däck.
sakerna förvarades i ett låst garage som blev uppbrutet.
polisanmälan finns på detta men det händer väll inget som vanligt. lägger denna tråd som sissta utväg.
Belöning utlovas till den som ger tips som leder till återfinnandet av mina fälgar + min fars fälgar