3910
Sök

19" R fälgar med mera stulna i södermaland

hmmmm
1 094 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
om ni hör att någon försöker sälja 19" R fälgar VITA 108/5 vill jag gärna få reda på det. då för förra helgen vart jag av med sådana till min 855:a på fälgarna sitter det sprillans nya yokohama däck.
lapparna satt kvar men det gör dom nog inte nu.
på insidan av varje fälg finns en liten gravering som det står BW, detta är alltså inte ristat utan graverat i fälgarna. så om det står kvar eller om det är en fläck på varje fälg med en storlek av 2x3cm som är bortslipat så är jag intresserad av att få tips.
pga detta fick jag åka o köpa begagnade fälgar + däck den sissta april då jag inte fick åka med vinterdäckena längre. så har redan loosat pengar på detta.

andra saker som vart stulna är 4 uppsättningar oz racing 16" fälgar VITA till min fars rally bil (audi 80 quattro)

på 3 av uppsätningarna sitter det nya michellin däck. på den sissta uppsätningen är det begagnade däck.

sakerna förvarades i ett låst garage som blev uppbrutet.

polisanmälan finns på detta men det händer väll inget som vanligt. lägger denna tråd som sissta utväg.

Belöning utlovas till den som ger tips som leder till återfinnandet av mina fälgar + min fars fälgar

1 585 Inlägg
7 maj 2008
Fy fan va tråkigt:/ Blir lika förbannad varje gång jag läser en tråd där någon har blivit av med sin bilar eller massa saker på bilen.. Hoppas verkligen att du lyckas få tag på dom som gjort det och att du får tag i dina saker/fälgar.. Bor väldigt långt i från men ska hålla ögonen öppna iallafall..

hmmmm
1 094 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
mjo. tror inte det är så jätte många som åker med 19" R fälgar som är vita som också har en gravering som säger BW alltså mina initialer, och om den ahr slipats bort så syns det direkt för det blir svårt att få samma färg på den fläcken då färgen är special blandad av min far. är samma färg han har på sina fälgar till rallybilen.

fälgarna ser helt vita ut men om du tittar nära så har den små gråa/silvriga kristaller i sig. men i överlag så är dom vita

2 337 Inlägg
7 maj 2008
Ska hålla ögonen öppna, rör mig en del i Kholms-regionen. Jävligt tråkigt att höra.

Milva
7 maj 2008
ska håll ögonen och öronen öppna i nyköping oxå!Fälgarna ka ju faktist  köras en bitt bort!
Hoppas fälgarna kommer tillbaka!

Skogsfan
649 Inlägg
7 maj 2008
fyfasen vad tråkigt när sådant här händer!
Jag ska hålla ögonen öppna även fast jag nu bor i en liten håla en bit bort från dig.. men kan ju inte skada iaf:)

Hoppas dem kommer tillbaka, lycka till!

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

hmmmm
1 094 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
var och tittade på ett par fälgar i nyköping idag då jag fick tips om att det var en kille som hade till salu. men det var icke mina sad

20 Inlägg
11 maj 2008
Vilka svin!
Jag var med om samma sak natten mellan torsdag och fredag.
Beklagar verkligen... Skit att man inte ska kunna få ha grejerna ifred!!!

Mvh Fredrik & Sandra

206 Inlägg
11 maj 2008
Fan vad tråkigt. Jävla idioter som håller på mad
Jag ska hålla ett öga efter dom om jag ser nått så tar jag han om det cool

Sök