3378
Sök

Bedragare härjar i Växjö stad

~ Team Ljudstudion ~
106 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
Maizer skrev:
Stålhättekängor, se det från den ljusa sidan, du kan distansera dig från ännu ett white trash föremål.

White trash föremål? Jag håller på å kör lastbil för fulla muggar och för att istället ha vanliga fula stålhätteskor så valde jag att ha kängor, det är bekvämare och sen går dom upp lite över benen..

www.pappabetalar.nu *host* du vet vi vanliga svenssons vi arbetar.. slå upp det i en ordbok vet ja!

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!

Maizer
11 maj 2008
haha är det sossefronten som kommer tågandes här.

~ Team Ljudstudion ~
106 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
STOLT sosse.. moderatpolitik gör ingen rik.. tar från dom fattiga och ger till dom rika.. ska jag fortsätta?

Gör dom rika rikare? .. ska inte gå in på politikens sida blir bara förbannad och upprörd..
F.R ska va förbannat tacksam över att han har svenssons mjölk å smör på bordet..

och vad jag menar med det förstår nog dom flesta =P

4 554 Inlägg
11 maj 2008
tillbaka till topic annars låses tråden

mvh

8 156 Inlägg
11 maj 2008
roxe skrev:
Skynda på polisen lite. Blir det nedlagt så hälsa på och säg att dom har 2 dagar på sig att fixa fram dina saker eller ersätta dom. Gör dom inte det slå sönder deras biljävel.

Hmm. Hoppas att det inte var allvarligt menat (Att uppmana till brott menar jag.) roll

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

~ Team Ljudstudion ~
106 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
Phaetoon skrev:
roxe skrev:
Skynda på polisen lite. Blir det nedlagt så hälsa på och säg att dom har 2 dagar på sig att fixa fram dina saker eller ersätta dom. Gör dom inte det slå sönder deras biljävel.

Hmm. Hoppas att det inte var allvarligt menat (Att uppmana till brott menar jag.) roll

Det där biter inte på dom iaf.. dom tror att dom är onårbara och kan göra precis som dom vill mot andra människor.. det är inte bara jag som blivit lurad av dom osv.. >_<

ska till polisen idag och höra hur det går med anmälan och lite annat..
så vi får väl hoppas att dom kan göra något åt saken..

Sök