2258
Sök

Styla min Audi A4 1.8T

I brist på annat :)
526 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
Får hem min Audi A4 om några veckor, men har redan hunnit kolla på styling.....

Hur som helst, jag va sjukt sugen på att sätta dekaler på hela sidan men efter att jag lekt med photoshop så vet jag inte hur roligt det ser ut....

Info:
Audi A4 1.8T -00
Svartmetallic
Orginal rakt igenom, inga kjolar, inge trim

Hur som helst, hade tänkt mig att satsa på interiören så jag inte har så stor budget. Har tänkt att till en början lägga runt 2-3000:- på elektronik, då tänkte jag på lite neon/dioder och lite switchar.... mattor, lister osv...

Men vet som sagt inte VAD jag ska ha och vad som ser bra ut och ännu mindre varifrån jag ska beställa. Har kollat företagsregisret här på Garaget, men hur som helst, vet inte exakt varifrån...

Så vad tycker ni jag ska ge mig på? smile Är mycket intresserad av interiörstyling, men tyvär liten budget sad
Föreslå gärna produkter om ni är riktigt kära i något wink

http://www.systemfailure.se/file/DSC00016.JPG (kopiera och klistra in i adressfönstret annars funkar inte länken)

tyvärr glömde jag o fota insidan :'(
Senast redigerat av nuffe (12 maj 2008)

Administratör
2 980 Inlägg
12 maj 2008
Jag skulle laggt mina pengar på en schysst stereo, original tygmattor om du inte har dom. Om möjligt fixa en 3ekrad ratt men det är rejält dyrt.

En kopp av den svarta såsen...

526 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
Goffen skrev:
Jag skulle laggt mina pengar på en schysst stereo, original tygmattor om du inte har dom. Om möjligt fixa en 3ekrad ratt men det är rejält dyrt.

Har funderat på att byta ratt (orginal är inte så söt sad ) men hur jävligt är det att byta ratt? samt tänkt på laddtrycksmätare, men ingen aning om hur man drar alla kablar, har inte hittat någon vettig tråd om detta.....

Administratör
2 980 Inlägg
12 maj 2008
Ratt och airbag är dyrt och man måste ev byta släpringen till airbagen med. Med lite tur kan man hitta sånt på skroten för en vettig peng men några tusen går det nog på ändå.

En kopp av den svarta såsen...

98 Inlägg
12 maj 2008
Kan ju lacka lite plast för ett par hundra, ny cdspelare, neon rör under stolarna/ framför pedalerna, nya pedaler osv..

526 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
Är sugen att motivlackera listerna, dom är just nu grå och tråkiga. men skulle va nice med något motiv.... någon som vet nån firma eller har en polare som kan tänka sig att göra det ;P ???

2 283 Inlägg
12 maj 2008
nuffe skrev:
Är sugen att motivlackera listerna, dom är just nu grå och tråkiga. men skulle va nice med något motiv.... någon som vet nån firma eller har en polare som kan tänka sig att göra det ;P ???

Skaffa inte motiv om du inte har byggt om den en del.
Lacka nedtill
snyggare fälgar.
sen + det Goffen sa.

R.I.P. Michael Jackson!

Sök