4617
Sök

Vilket ET mått har denna fälgen??? Någon V70 ägare som vet?

1 785 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
Vilket ET mått och bult cirkel har denna fälgen??? Någon V70 ägare som vet?

18" Volvo orginal fälg

http://www1.garaget.org/archive/45/4431 … 882780.jpg
Senast redigerat av dbjanoz (23 maj 2008)

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

4 823 Inlägg
23 maj 2008
Nebula har ET49, bultcirkeln är 108/5 precis som på alla 5 bultade volvo förutom dom riktigt gamla wink

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

1 785 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
Christian S skrev:
Nebula har ET49, bultcirkeln är 108/5 precis som på alla 5 bultade volvo förutom dom riktigt gamla wink

Tackar för det svaret. Jag kommer att behöva bolton spacers. Några förslag på var jag får tag på billiga men bra spacers? Jag vill ha bra kvalite på grejerna.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

1 Inlägg
24 maj 2008
montera i hop några sånna i dag och dom var det ET 38 på... så finns nog lite olika varianter

4 823 Inlägg
24 maj 2008
spov skrev:
montera i hop några sånna i dag och dom var det ET 38 på... så finns nog lite olika varianter

inte om det är en VOLVO ORGINAL fälg vilket han skrev att det är, kopiorna därimot kan man få i olika ET beroende på vilken bil dom ska sitta på.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Gorgilus addictus
4 760 Inlägg
24 maj 2008
dbjanoz skrev:
Christian S skrev:

Tackar för det svaret. Jag kommer att behöva bolton spacers. Några förslag på var jag får tag på billiga men bra spacers? Jag vill ha bra kvalite på grejerna.

www.manton.se

Allt för den där jävla hatten!

Sök