Jag var där på lördan och jag hade trevligt där Träffade på några stycken som man känner igen Vädret var bra och det var ganska mkt folk också Synd bara att man inte fick köra konbanan men kanske nästa år dock Tack alla som jobbar på SCF för en trevlig träff Hoppas vi ses igen på nästa SCF på nybyggda Kistamässan
//Sam
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Ett "kanon" evenemang mycket folk fint väder ( lördag och delar av söndagen) skoj att träffa folk Som inte sett bilen in Live Tack för alla trevliga bilder chrizz + att vi blev ju 2:a i Nyare volvo mycket trevligt Ett stort grattis till alla övriga pristagare!!!!
Vad hände med rullande landsvägen? Trodde jag skulle få bänka min riskokare
Den info jag fick till mig sa att dom som skulle komma med bromsbänken råkade ut för en trafikolycka på väg till Barkarby. Vad jag vet utan personskador men förutom skador på fordonen så skadades även bromsbänken. Gick det att laga den i tid så skulle dom komma i alla fall på söndagen. Uppenbarligen blev den så skadad att dom inte fick ordning på den i tid. Maximal otur med andra ord!
Jag hade jätte KUL å tack alla ni som orka med mit tjat om hur å vart ni skulle stå HAHA.. ^^ hoppas vi ses snart i gen Kram
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
vill oxå tacka så myce va väl rätt så sliten men efter mycke jobb så fick ja iaf dit nya bygget på söndagen, fast de va ju inte helt klar.
men d va grymt fint
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Då var detta stora utomhus evenemang slut för denna gång
Jag vill tacka för mina insatser i bilkassan, och allt jobb innan och efter evenemanget, mycket nöjd med att vädret inte blev sämre på söndagen.
Lördagen märktes att den var större än söndagen, men de var väl ingen nyhet, så blir det jue oftast alltid då event är både på Lördag och Söndag. Stämningen kändes OK (den lilla tid man var ner och hälsa på bilen och Ove, så klart)