2546
Sök

Misshandel, Våld, Skottlossningar - Värre blir det!

219 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
Om inte jag missminner mig så har 14 pers blivit skjutna/knivhuggna iår i Göteborgs område, hmm var nån sån undersökning på Göteborgs Posten för ett par veckor sen ska se ifall jag hittar den.

Bomber har ju också blivit populärare var ju förra helgen en bomb på en bil här 100meter ifrån mig.. Nu är det dags att försöka övertala tanten att flytta hehe och visst visst dom skjuter bara på varandra och bombar varandra men iaf
Senast redigerat av Destajnii (31 augusti 2008)

Körv
3 535 Inlägg
31 augusti 2008
Destajnii skrev:
Joo tjejens farmor bor i Grythyttan en liten håla nära Hällefors och där var det katastrof när några ungdomar hade slagit sönder en busskur, här hemma blir man förvånad om man ser en hel

Där har man varit mycket i sina dagar smile

Riktigt fint ställe. Har även torp i närheten av grythyttan.

Truckdriving Man

219 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
decib3L skrev:
Destajnii skrev:
Joo tjejens farmor bor i Grythyttan en liten håla nära Hällefors och där var det katastrof när några ungdomar hade slagit sönder en busskur, här hemma blir man förvånad om man ser en hel

Där har man varit mycket i sina dagar smile

Riktigt fint ställe. Har även torp i närheten av grythyttan.

Jaa där är det fint! Mycket fina fisk ställen också hehe

Japs :)
775 Inlägg
31 augusti 2008
visst så bor det väl en hel del mkt mer folk i nedre delarna av sverige än i övre, men det är ju fan nästan bara i nedre det händer sådana här saker.
det är gbg o malmö man hör, stockholm som är så stort tycker inte ja man hör så mkt, ja har inte hört mkt därifrån iaf.
men är ju ingen som bryr sig el ens försöker göra ngt åt det så tänk er hur det kmr se ut om ett år om det går i den här farten.
Vore ju bra om politikerna fick tummen ur arslet o gjorde ngt.

Avstängd
367 Inlägg
31 augusti 2008
BARA FLYTTA TILL EN LITEN MYSIG BY , folk mår inte bra i storstäder

MVH Beyond

DFFL
9 020 Inlägg
31 augusti 2008
Jaacke90 skrev:
FireTraXX skrev:
Adde666 skrev:

Aldrig varit i rosengård?

Du har uppenbarligen inte varit där.

Saken är den att ingen blir skjuten som inte "gjort sig förtjänt" av det.
Därför kan alla ni småpojkar och hobbyrasister känna er säkra.

så du är en stor och tuff en som har varit värsta gangstern förr men lugnade ner sig för sin familjs skull men är jävligt badass helt enkelt.
och vet allt.

fick jag det om bakfoten nu?

Jag är 22 år gammal, så jag har inte lugnat ner mig än. tongue

Ja, du fick det alltså om bakfoten.

För som Blacken skrev så är det "självsanering", sen att majoriteten säkert använder vapnet för första gången och inte har en aning om vad det är de gör är en annan femma.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

373 Inlägg
31 augusti 2008
Ja det börjar bli lite väl mkt här i kortedala.. men det är bara att hoppas att inga oskyldiga blir drabbade, utan att de håller sig inom sina "familjer" så att säga..

Avstängd
99 Inlägg
31 augusti 2008
Destajnii skrev:
Om inte jag missminner mig så har 14 pers blivit skjutna/knivhuggna iår i Göteborgs område, hmm var nån sån undersökning på Göteborgs Posten för ett par veckor sen ska se ifall jag hittar den.

Bomber har ju också blivit populärare var ju förra helgen en bomb på en bil här 100meter ifrån mig.. Nu är det dags att försöka övertala tanten att flytta hehe och visst visst dom skjuter bara på varandra och bombar varandra men iaf

Ja men det är väl gott med några xteam mindre.

Avstängd
914 Inlägg
31 augusti 2008
SIR_Pierre skrev:
Saab900Racing skrev:
Jo jag har varit i rosengård, jag har även varit i ett RIKTIGT Ghetto i Detriot USA, så jag säger det igen.. den som påstår att det finns så kallde ghetton i sverige, vet inte vad han/hon pratar om!

ok nu e jag inte så jævla hæftig som dej då som øverlevt krig i ghettot.. men jag menade att malmø ær sveriges version av ett ghetto.....precis som jag skrev..  førstår inte hur man kan missuppfatta...

och ska jag nu dra fram mitt æss i ærmen som om jag nu på nått sætt skulle FØRSVARA att malmø ær ett ghetto så har du nog hørt talats om dokumenteræren OM rosengård som visades I usa som jæmnførelse med chicago och amerikanarna trodde inte sina øgon

och vad ær ett ghetto før dej då? vi har granatatacker mord, våldtæckter,rån,droger osv osv osv.....så då får vi skæmmas o be om ursækt att vi saknar nått då.

Seriöst, Hur kan du ens jämnföra malmö med tillexepel Detroit då? Och vem sa att jag hade "överlevt ett ghetto krig"? Inte jag iaf? Och ja jag har sett mkt från Rosengård. 12-20 åriga nysvenskar som sproger runt och viftar med en kniv, jätte ghetto du. Och du frågar vad ett ghetto är för mig, ett ghetto för mig är som i Detroit där jag var. Upp till 20 pers levde under samma tak, sålde knark och misshandlade för att få mat på bordet, så är det INTE i Rosengård det kan du inte på fullt allvar mena! Jag har kusiner i skåne så jag har varit i Rosengård många gånger. Det går inte ens att jämnföra. Drive by mord är vardags mat i USA, händer knappt i sverige. DÄR har du min version av ett äkta ghetto. Och snälla skaffa ett nytt tangent bord.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Avstängd
914 Inlägg
31 augusti 2008
Säger så här för att sammanfatta tongue

I Sverige finns ingen East eller West Side,
vi säger inte Din Mamma.
ordet Yo finns inte.
Fett är något man kan smörja saker med.
Vi lever inte i några Ghetton i detta land.
Här finns ingen maffia,
och respekt är inte att våldta fruntimmer.

DFFL
9 020 Inlägg
31 augusti 2008
Saab900Racing skrev:

vi säger inte Din Mamma.
ordet Yo finns inte.
Här finns ingen maffia,

1. Det har du rätt i.
2. Jo
3. Sant.
4. "Fett" används t.ex. till något som är häftigt.
5. Sant.
6. HAHAHA, när gick du upp ur källaren senast?
7. Sant.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 827 Inlägg
31 augusti 2008
Saab900Racing skrev:
Här finns ingen maffia

Bara för att vi inte har någon "Don" som sitter och trycker bakom ett stort ekbord betyder inte det att vi inte har någon organiserad brottslighet i Sverige. Många av dessa organisationer uppfyller dessutom samtliga kriterier för att kunna liknas vid Maffiatendenser. I många fall även på en värre nivå.

Läs boken Svensk Maffia så får du en ganska bra inblick på hur den undre världen ser ut, och har man som jag (inom jobbet) stött på många av personerna som nämns i boken så vet jag att det inte är några duvungar direkt.

Men visst, lev du i din lilla kokong så håller du dig lyckligt ovetandes.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

blacken
31 augusti 2008
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1643085.svd

Som tidigare sagts det drar ihop sig, även om man är en hund..

men man kan fråga sig om polisens "skjutskicklighet" när dom fick avfyra 8! skott med Speer GHD  på (pbr)för att nita en hund..

Evolution Garage
1 299 Inlägg
31 augusti 2008
Sverige är på tok för mesigt i alla avseenden, och polisen med sina begränsade behörigheter och tafatta ingrepp (stanna moppepojkar) har, i alla fall jag inget som helst förtroende för. När/om dom "tuffa killarna" blir ett hot mot mig kommer jag sitta med älgstudsaren och lämna polisen utanför...

Sky´s the limit...

blacken
31 augusti 2008
Rushman skrev:
Sverige är på tok för mesigt i alla avseenden, och polisen med sina begränsade behörigheter och tafatta ingrepp (stanna moppepojkar) har, i alla fall jag inget som helst förtroende för. När/om dom "tuffa killarna" blir ett hot mot mig kommer jag sitta med älgstudsaren och lämna polisen utanför...

Tro mig en del av dom "tuffa" snubbarna vill du inte träffa eller möta, ens om du har en knallpåk..

Avstängd
99 Inlägg
31 augusti 2008
blacken skrev:
Tro mig en del av dom "tuffa" snubbarna vill du inte träffa eller möta, ens om du har en knallpåk..

Fast en del är ju jätte trevliga, man ska inte dra alla över en kam för självklart finns det psykiskt ostabila personer i alla grupperingar.

Avstängd
914 Inlägg
31 augusti 2008
Faktum kvarstår, inga ghetton.

Mästare
2 947 Inlägg
31 augusti 2008
Svenska ghetton men inga Amerikanska "The Real Shit"-Ghetton

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
31 augusti 2008
SIR_Pierre skrev:
och ska jag nu dra fram mitt æss i ærmen som om jag nu på nått sætt skulle FØRSVARA att malmø ær ett ghetto så har du nog hørt talats om dokumenteræren OM rosengård som visades I usa som jæmnførelse med chicago och amerikanarna trodde inte sina øgon

Vart kan man hitta den dokumentären? skulle va intresant att se den.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Avstängd
367 Inlägg
31 augusti 2008
Saab900Racing skrev:

vi säger inte Din Mamma.
ordet Yo finns inte.
Här finns ingen maffia,

SANT
SANT
SANT
SANT
nja
SANT
SANT

GBG och MALMÖ är väll ghetton

MVH Beyond

Sök