Förstår inte varför man har kattlådan i KÖKET?! Passar inte toan bättre? Bara se till att alltid stänga toa sitsen..
Mvh Tommy
Toan passar inte då den är så liten??? och då finns de inte plats till något annat??
smiler skrev:
De västa me folk som har katter ä ju att dom inte känner lukten själv... 9/10 så luktar de uff!!
Jo jag känner ju doften men jag kanske är en av de få människor som städar? och jag har 1 av de 10 som inte luktar uff här, ingen av mina gäster har klagat något.
jäkla klagande på att man inte har plats med de någon annanstans de är för fasen en liten lägenhet.
kanske hade passat bättre för er att ha den bredvid soffan i tvrummet. eller i sovrummet.
Köpte en inrökt lägenhet nu under hösten, 2:a på 55 kvm. Badrummet hade klarat sig från röken och var stambytt med kakel och klinker för några år sedan så det lät jag vara men resten totalrensades. Resultatet: http://www.minhembio.com/Thorssa/218652/
Köpte en inrökt lägenhet nu under hösten, 2:a på 55 kvm. Badrummet hade klarat sig från röken och var stambytt med kakel och klinker för några år sedan så det lät jag vara men resten totalrensades. Resultatet: http://www.minhembio.com/Thorssa/218652/
Ett stort hus på landet kostar som en liten 1:a i Göteborg, fan ta er alla på landet
HÅLLER MED!!! Gaaah
Mm.. men med dagens räntor så är de inte så dyrt som folk tror att ha en "dyr" lägenhet För till skillnad från en villa så amorterar man minimalt.. Sen får man ju i 99% av fallen tillbaks alla pengar man gett när man sen säljer
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Vad kul för er! Dock bör jag väl berätta för dig att innan du skriver borde du läsa rubriken. Frågan var ju inte riktigt hur du och din sambo bor utan hur eran bostad ser ut. Personligen planerar jag att lägga upp lite bilder efter då jag håller på att inreda lite här hemma just nu.
Ja.. så här ser mitt hem ut då.. Kommer fler bilder någon dag på mitt andra hem. (ser detta mer som mitt hem då jag bor fler nätter i lastbilen än hemma)
Bilderna är från förra ägaren dock.
Kontoret1
kontoret2
Matplats/samlingsplats
Skaffery/andra utrummen
Köket
Kylskåp
vy från matplats/samlingsplats
Vardagsrummet
Uppe i vänster hörn på bild "Kylskåp" ser ni lite utav sängen som man så fint kan fälla upp så man får mer utrymme.