3922
Sök

Hur man INTE ska göra. Kantstötta pentor? Nejdå.

57 Inlägg
4 september 2008
dock borde du verkligen pumpa däcken

Labborant
307 Inlägg
4 september 2008
Va alla gnäller, kom inte och säg att ni aldrig sladdar lite för då förolämpar ni er själva på en sida som den här, halva bilintresset e ju fan att sladda!!!!

Alla som kört en bil med lite tryck i har ju sladdat, om man inte är flöjt då och inte vågar gasa...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 september 2008
la_palma skrev:
Va alla gnäller, kom inte och säg att ni aldrig sladdar lite för då förolämpar ni er själva på en sida som den här, halva bilintresset e ju fan att sladda!!!!

Alla som kört en bil med lite tryck i har ju sladdat, om man inte är flöjt då och inte vågar gasa...

sierran går på bredden nästan varje dag, så nu kan alla moralkärringar börja klaga på mig med roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Labborant
307 Inlägg
4 september 2008
_Glenne_ skrev:
la_palma skrev:

sierran går på bredden nästan varje dag, så nu kan alla moralkärringar börja klaga på mig med roll

Att folk klagar när man åker brett så dom ser varje dag får man ju förstå, men man måste ju vara ung och dum för att bli gamal och klok hehe...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 september 2008
la_palma skrev:
_Glenne_ skrev:
la_palma skrev:

Att folk klagar när man åker brett så dom ser varje dag får man ju förstå, men man måste ju vara ung och dum för att bli gamal och klok hehe...

hehe som jag skrev näst längst upp på den här sidan då tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Labborant
307 Inlägg
4 september 2008
_Glenne_ skrev:
la_palma skrev:
_Glenne_ skrev:

hehe som jag skrev näst längst upp på den här sidan då tongue

HAHAHA SÅ JÄVLA BRA det såg jag inte!!!!   lol

Vi är likasinade du och jag big_smile

Pan
4 september 2008
_Glenne_ skrev:

Min ford har det problemet med hmm hoppas det blir bättre i vinter roll

Surt på fälgarna sad

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 september 2008
Pan skrev:
_Glenne_ skrev:

Surt på fälgarna sad

hehe ja, fordarna har en tendens att ha det problemet tongue

Labborant
307 Inlägg
4 september 2008
_Glenne_ skrev:
Pan skrev:
_Glenne_ skrev:

Surt på fälgarna sad

Haha ja så länge det driver där bak så finns det en tendens att bilen åker på bredden cool

Eller är det så att vi med "sladd-genen" föds med högerfoten tyngre än vänster big_smile

Tror iaf jag är skapt sådan!!!

Någon annan??

4 682 Inlägg
4 september 2008
la_palma skrev:
FLindgren skrev:
NxV skrev:
*host. -volvoraggare

ja raggarbilar som du har har jag då aldrig sätt sladda..bara skyter om att det driver i rätt ände och alla sina stora muskler...hur kommer det sig?

Hahah håller med! Har aldrig sett en raggare på häng men stora i käften är dom, frågan är om det ens går med en jänkre som är slappare i fjädringen än en rysk h*ra, dom välter väl före dom sladdar...

då har ha du aldrig sett amerikanska filmer från 1970- talet , där går dom sidledes me full size cadillac på asfalt roll

TIG-svetsare
202 Inlägg
4 september 2008
Moparboy440 skrev:
la_palma skrev:
FLindgren skrev:

ja raggarbilar som du har har jag då aldrig sätt sladda..bara skyter om att det driver i rätt ände och alla sina stora muskler...hur kommer det sig?

Hahah håller med! Har aldrig sett en raggare på häng men stora i käften är dom, frågan är om det ens går med en jänkre som är slappare i fjädringen än en rysk h*ra, dom välter väl före dom sladdar...

då har ha du aldrig sett amerikanska filmer från 1970- talet , där går dom sidledes me full size cadillac på asfalt roll

"Det är bara på film"

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."

VW-nörd?
4 332 Inlägg
4 september 2008
amerikanska filmer e ju verkligen en bra källa att komma med tongue Visste du att däck tydligen skriker på grus å gräs? tongue
Senast redigerat av Mortalis (4 september 2008)

4 682 Inlägg
4 september 2008
_xXx_ skrev:
Moparboy440 skrev:
la_palma skrev:

"Det är bara på film"

tror dock inte dom hade så utvecklad teknik att dom datoranimerade på 70-talet, e nog troligtvis riktig action.
blev "lite " ot i denna tråd förresten lol

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
4 september 2008
HAhaha roligaste tråden på länge, oooooooootroligt vilka moralkärringar vi hade här.
Killen var ju ute på natten och sladda lite, skottpengar på sådana eller va är det ni menar?
Sladda/burna och allmänt buskörning är ju vad hur många ungdomar som helst gör för att lära sig gränser och kontrollera bilen, och så har de alltid varit kommer alltid var?

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

BTLulle
4 september 2008
jo lätt att vara kacksig men den dagen man kört på och dödat någon då är ni nog inte så kacksiga eller kört av vägen och någon av polarna i bilen omkommit. Ska man busköras å gör man det då man är själv i bilen och på bana efter vägen kan vad som helst hända , en gångare utan reflex, rådjur, älg eller vad som helst kan finnas bakom nästa krök.
Här i sammhället dog 3 undomar förra året i 3 separata olyckor, man bör tänka på konsekvenserna innan man gasar.

Peter

Musikproducent
79 Inlägg
4 september 2008
Den sladden får 9 / 10 krockkuddar av mig! smile
Senast redigerat av NHansson (4 september 2008)

"Bad sound kills good music"

106 Inlägg
4 september 2008
BTLulle skrev:
jo lätt att vara kacksig men den dagen man kört på och dödat någon då är ni nog inte så kacksiga eller kört av vägen och någon av polarna i bilen omkommit. Ska man busköras å gör man det då man är själv i bilen och på bana efter vägen kan vad som helst hända , en gångare utan reflex, rådjur, älg eller vad som helst kan finnas bakom nästa krök.
Här i sammhället dog 3 undomar förra året i 3 separata olyckor, man bör tänka på konsekvenserna innan man gasar.

Peter

då menar du att du är helt emot power meat där är de massa bilar som både börnar sladdar och sitter på tok för många i bilen och på bilen.

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
4 september 2008
BTLulle skrev:

Peter

Så du kan helt ärligt säga att du aldrig slängt upp en bil på ställ utanför bana? Aldrig någonsin?

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 september 2008
la_palma skrev:
_Glenne_ skrev:
Pan skrev:

Surt på fälgarna sad

Haha ja så länge det driver där bak så finns det en tendens att bilen åker på bredden cool

Eller är det så att vi med "sladd-genen" föds med högerfoten tyngre än vänster big_smile

Tror iaf jag är skapt sådan!!!

Någon annan??

hehe håller med, jag är nog också skapt för att köra på bredden tongue

796 Inlägg
4 september 2008
säger bara oj oj oj oj... finns de ingen tråd som heter krig istället??

skämt o sido..

ALLA har väl nån gång i hela sitt liv lekt lite i bilen, eller har jag fel?

Nån kanske gasat lite extra på en grusväg? Lagt upp bilen på ett litet ställ i regnet, eller om du har framhjulsdriven bil, dragit lite i handbromsen i någon kurva?..

För att inte tala om att köra för fort! Alla har väl kört 80 på en 70-väg i sitt liv? någon kanske till och med har kört 70 på en 50-väg!
Vad skulle ni föredra? att bli påkörd i 70 på en 50-väg eller bli påsladdad i en rondell i 15- 30 km/h??

Tänk efter lite, före ni skriver någonting, för jag kan säga att 99% av alla som har körkort, har någongång 
kört lite för fort, sladdat lite etc. etc...

Trafiken är inte, har aldrig vart och kommer förmodligen aldrig att bli säker!

men att köra sönder sin bil när man sladdar är något man får räkna med, visst är det tråkigt, men en bil är bara in bil och det är bara att hoppas att det blir billigt att fixa.

Over and out!

/Hasselstrom

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"

Sök