Jag kommer väl vara där och jobba som vanligt men kommer nog ställa ut med. Kanske att jag kör också men vi får se.. Hoppas på mycket folk.. Tror det kommer bli en riktigt bra dag...
får se om jag kommer! beror på vädret! va en jävla dum tid! vore bättre om det vore på kvällen! men men........
Nja, med tanke på att det är utställning, strippen har i princip ingen belysning och en del dragracingbilar har heller ingen belysning så jag kan inte se att kvällen vore bättre... ...det är ju inget illegalt svartrace...
får se om jag kommer! beror på vädret! va en jävla dum tid! vore bättre om det vore på kvällen! men men........
Nja, med tanke på att det är utställning, strippen har i princip ingen belysning och en del dragracingbilar har ingen belysning så jag kan inte se att kvällen vore bättre... ...det är ju inget illegalt svartrace...
Jag kommer om vädret blir bra!
Men hallå det e ju f*n på morgonen När blir det mörkt ? Typ 8 eller nått..
Nja, med tanke på att det är utställning, strippen har i princip ingen belysning och en del dragracingbilar har ingen belysning så jag kan inte se att kvällen vore bättre... ...det är ju inget illegalt svartrace...
Jag kommer om vädret blir bra!
Men hallå det e ju f*n på morgonen När blir det mörkt ? Typ 8 eller nått..
Jo, men de flesta större publikberoende bilevent (ex Bilsports "En Dag på Strippen") håller på denna tiden också ju och det kan bero på att folk vill göra annat på lördag e.m/kväll som ett ytterliggare argument, så jag kan fortfarande inte förstå problemet med tiden Nog om det.