Ursäkta om frågan kanske är lite dum, men var kan jag hitta hur många hk min bil har..har vänt upp och ner på alla mina papper på bilen utan nåt vidare resultat. Hittar bara nettoeffekten och högsta hastighet. Har en liten dispyt med min chef på jobbet ang min nyinköpta bil och vill mer än gärna sätta honom på plats en gång för alla!!
Har köpt en Skoda Octavia RS 2,0t FSI Tror att det är runt 200 hk, läste på nån sida under tiden att 1 kw är ungefär 1,36, det kanske kan stämma..ska kolla bilpriser.se få se vad jag får fram. Tack
Ok men då har jag räknat rätt, bilen har 147 kW så då blir det ungefär 200. Tyckte bara det va konstigt att man inte kunde hitta det på nåt enklare sätt. Tack för hjälpen alla.
Ursäkta om frågan kanske är lite dum, men var kan jag hitta hur många hk min bil har..har vänt upp och ner på alla mina papper på bilen utan nåt vidare resultat. Hittar bara nettoeffekten och högsta hastighet. Har en liten dispyt med min chef på jobbet ang min nyinköpta bil och vill mer än gärna sätta honom på plats en gång för alla!!
det brukar stå på regg papret men det står kl kilowatt så då får du ta dina kl tex 90kl gånger 1,36 =122,4