Det är där för man har sett din supra åkt förbi utanför mig ganska så mycket nu i sommar.... Kan nog tänkas att man kommer förbi om det blir fest nån helg som man kan....
SOM SAGT 28 killar och 2 TJEJER hoppas ni har mycket energi drycker med er så ni orkar med oss alla
Kan klä mig i helrosa jag..
Men en MASSA öl i sig så kan man ju kanske säga 27 - 3 då
4a med mig jag tar på mig en topp och tajjta jeans så är jag också en brud med mina bitch titts hahaha
så mycket som du vinner på poker kan du göra en plastikoperation så kan du och jag ha samlag på natten så spela som fan nu så du har råd med en operation och är fit for fight om ett par veckor gullet
Om det blir fest å kommer troligtvis jag och minst en kompis förbi också, låter ju riktigt kul iaf! Får dock se om man är nykter eller hur det blir... i värsta fall så får man väll gå hem.
Men en MASSA öl i sig så kan man ju kanske säga 27 - 3 då
4a med mig jag tar på mig en topp och tajjta jeans så är jag också en brud med mina bitch titts hahaha
så mycket som du vinner på poker kan du göra en plastikoperation så kan du och jag ha samlag på natten så spela som fan nu så du har råd med en operation och är fit for fight om ett par veckor gullet