3539
Sök

varför hänger ni på GARAGET.org

Roos
17 december 2009
ZonaX skrev:
rooos skrev:
För att jag är efterbliven

Hahahaha    kom lite oväntat  xD

Varför då? Jag vågar iaf erkänna det, ingen annan som gör wink

1 002 Inlägg
17 december 2009
M103 skrev:
Ingen aning

Inte jag heller..

...

Svetsare
3 150 Inlägg
17 december 2009
rooos skrev:
ZonaX skrev:
rooos skrev:
För att jag är efterbliven

Hahahaha    kom lite oväntat  xD

Varför då? Jag vågar iaf erkänna det, ingen annan som gör wink

Hehe   de har du nog rätt i   tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

12 086 Inlägg
17 december 2009
Jag har börjat tröttna fkt.. det ger inget längre, men av gammal vana sitter man här o härjar varje dag tongue
Tyvärr har ju garaget blivit mer av en stor chatt och community.. kompetent bilfolk kan man ju räkna på händerna.

Roos
17 december 2009
Subw000fer--92 skrev:
För att min bror är det Haha wink näära men säger detsamma som många andra redan har skrivit, bortsett från att jag inte är efterbliven då tongue

Du vågar bara inte erkänna det.

1 570 Inlägg
17 december 2009
Jag tycker om när det blir tjaffs om småsaker och långa trådar med pajkastning. Som en dokusåpa.

Fd Bannad
657 Inlägg
17 december 2009
sköna bilar, bråka på forumet och försöka få alla att anta min religion, Mopar. Sen är det ju alltid roligt att förklara heligt krig mot alla bmw snubbar här på forumet. Jag nämner inga namn, men Rquired jag kollar på dig!

Observera ironin och glimten i ögat i detta inlägg, vissa människor kan ha lite problem med det här:)

Märkesbög

Ointresserad.
936 Inlägg
18 december 2009
Förmodligen, för att skratta åt alla som inte kan acceptera att en volvo 740gl inte går att jämföra med en Audi s1... Sen dom som vill ha 200 dumpventiler på sin bil.

Humor på hög nivå. Sen lyckas man ibland hjälpa till med något...

Teabag appreciation club.

RMR-Crew
478 Inlägg
18 december 2009
Jag hänger på garaget för att se hur alla trådar i Allmänt och offtopic artar sig , se vilka som vinner bilmärkeskriget i just den tråden, mkt underhållande.
Sen tycker jag det är kul och lärorikt att kika på vissa projekttrådar, på folk som verkligen grejjar då och inte bara byter fälgar, tonar rutor och byter till turbogrill och fräcka usa-blinkers.

Med lem
624 Inlägg
18 december 2009
För det finns inget annat att göra plus att det är roligt att kolla på snygga bilar smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

3 182 Inlägg
18 december 2009
jag vet inte gammal van som nån annan sa.

4 682 Inlägg
18 december 2009
pukan2 skrev:

gammal van?
http://www.roadtransport.com/blogs/truck-and-van-blog/Sherpa.jpg .

Makaronborrare
993 Inlägg
18 december 2009
Moparboy440 skrev:
pukan2 skrev:

gammal van?
http://www.roadtransport.com/blogs/truc … Sherpa.jpg .

lol

Allmänt envis
12 512 Inlägg
18 december 2009
Hedning skrev:
sköna bilar, bråka på forumet och försöka få alla att anta min religion, Mopar. Sen är det ju alltid roligt att förklara heligt krig mot alla bmw snubbar här på forumet. Jag nämner inga namn, men Rquired jag kollar på dig!

Observera ironin och glimten i ögat i detta inlägg, vissa människor kan ha lite problem med det här:)

Du kommer brinna i helvetet min vän, det finns bara en gud och Bmw var hans fortskaffningsmedel wink
Senast redigerat av Rquired (18 december 2009)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Fd Bannad
657 Inlägg
19 december 2009
Rquired skrev:
Hedning skrev:

Du kommer brinna i helvetet min vän, det finns bara en gud och Bmw var hans fortskaffningsmedel wink

Fan är du muslim?big_smile

Märkesbög

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
19 december 2009
Det räcker att se vissa inlägg i denna tråd så behöver det inte förklaras. smile

Vettiga människor från alla håll och med MASSOR av kunskap. Att moderatorerna sen visar att de är människor och inte tror sig vara gudar som på vissa andra ställen gör det till en trevlig plats. smile

1 926 Inlägg
19 december 2009
Bra tidsfördriv

12 086 Inlägg
19 december 2009
sirmiro skrev:
Det räcker att se vissa inlägg i denna tråd så behöver det inte förklaras. smile

Vettiga människor från alla håll och med MASSOR av kunskap. Att moderatorerna sen visar att de är människor och inte tror sig vara gudar som på vissa andra ställen gör det till en trevlig plats. smile

Det håller jag med om, typ alla andra ställen där de finns moderatorer är de så jävla dryga.

Saabifierad
2 031 Inlägg
20 december 2009
Kollar på bilbilder cool Och försöker sprida min kunskap till och från samt få ny kunskap wink

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Bärs!
3 456 Inlägg
22 december 2009
Jag har inget bättre för mej.

Garaget.org peakade 2008.

Sök