3370
Sök

LED + Växelspak killswitch

27 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
Tjena, tänkte köpa lite leds att ha inuti bilen, så funderar på att köpa
http://www.blueride.se/tube-direct-p-834.html?cPath=43 som man ska koppla direkt till batteriet, men sen hittade jag också en annan lite rolig sak http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … tId=SK-50* så hade tänkt att ha den som "killswitch" sen är jag lite ny på det här så undrar ifall någon vet något bra sätt man kan göra detta på.

Fick reda på en sak nu av företaget, att knappen på växelspaksknoppen endast är PÅ när knappen är nedtryckt och fungerar alltså inte som en killswitch, men dom säger att man kan fixa det med något slags relä, någon som vet vad för slags relä osv? tongue
Senast redigerat av hsN (25 september 2008)

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
27 Inlägg
26 september 2008
Trådstartare
någon som vet?

Whitetrash
589 Inlägg
26 september 2008
Jag tycker du ska låta bli allt sånt där.

Men, det där röret.

Om du gör som det står, så kommer röret att lysa, alltid. ända tills det att batteriet är slut.

Och att koppla på nån knappstart är inte så bara det heller, råd är att låta bli om du inte är elektriskt kunnig.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

27 Inlägg
26 september 2008
Trådstartare
__Marcus skrev:
Jag tycker du ska låta bli allt sånt där.

Men, det där röret.

Om du gör som det står, så kommer röret att lysa, alltid. ända tills det att batteriet är slut.

Och att koppla på nån knappstart är inte så bara det heller, råd är att låta bli om du inte är elektriskt kunnig.

Har en polares farsa som är elektriker och kan hjälpa mig, men sen har jag också snackat med blueride och stylingbutiken och båda säger att det ska funka.

...!!!???
257 Inlägg
26 september 2008
Du ska alltså använda switchen till att sätta neonröret av/på?
Lät inte som en superidé, använd hellre nån riktig killswitch som inte fungerar som en tryckbrytare.

Men cool var den ändå tongue

Sök