Blir ju perfekt med bilträff kl 20:00, då hinner man kolla in lite bilar! För nu då man har biljett till pimps så måste man ju gå:D Finns knappt några kvar så det blir fullt drag på railway:P
jao, fan va värdelöst alltså, sen lär det väll inte komma så många heller då det är på så kort varsel
men men, är väll bara att rulla dit och se om det är nå drag
Kort varsel var det iofs på förra träffen med, men om denna nu krockar med en massa annat så får man väl se vad som händer och sker, iaf skickat vidare det kedjesms't till dryga 300 i min telefonbok igen så det torde ju dyka upp en del iaf.
Blir ju perfekt med bilträff kl 20:00, då hinner man kolla in lite bilar! För nu då man har biljett till pimps så måste man ju gå:D Finns knappt några kvar så det blir fullt drag på railway:P
Jasså är det knapert med biljetter, ajdå jag som inte skaffat nån än... surt som faan kanske det blir bilträff ändå då.
Men hur blir det emd Birsta träffen nu, är det imorgon eller nästa helg??
men det blir alltså klockan åtta på jula parkeringen? eller? tänkte eftersom ica stänger 22:00 och träffen börjar 20:00 på jula parkering så är det väll inte så bra ifall nån eller några får för sig att leka av sig? då det är massa folk som ser och säkert retar upp sig från ica parkeringen
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!