Dunkar upp en sneak-peak på våran kommande sommarfilm.
Detta e alltså en betaversion av min tunnelfetichism, hur nu det stavas! Jag har en otrolig förkärlek för tunnlar, eller ljudet som uppstår när man gör tokiga saker i tunnlar. hehe!
Nog en av de bästa redigeringarna jag sett!! Synd på låten bara, jag håller ju på o redigerar in den i en av mina filmer redan... Riktigt bra är dom, Silverchair!!
Fan vad läckert redigerat, filmat & bilen är ju riktigt fin! Håller med föregående talare om att det nog är en av de bästa jag sett! desutom blev jag glatt överraskad över låtvalet hehe, riktigt bra låt av Silverchair! Hoppas man får ta sig en titt på "the real deal" sen när den är klar och lycka till med resten av filmen nu! Ser ut att kunna bli grym!
Riktigt härlig film, ska bli kul och se hela fin bil också ;D Ja, killen kan verkligen klippa och filma utan darrande av handen ;D
Jo jag tycker oxå det ska bli kul att se hela filmen, blir en hel del action i den Det är ganska stor kamera som man helst har på axeln, därför det inte är så mycket "darr"
hehe riktigt nice:D Kul Att det Va så tomt i södra länken:D brukar komma bilar rätt ofta även fast man är ute riktigt sent:P Nice timing. kommer bli kul o se hela filmen sen:D Riktigt bra kvalitè btw;) Ha d nice
hehe riktigt nice:D Kul Att det Va så tomt i södra länken:D brukar komma bilar rätt ofta även fast man är ute riktigt sent:P Nice timing. kommer bli kul o se hela filmen sen:D Riktigt bra kvalitè btw;) Ha d nice
det är långt ifrån södra länken det där Det är norra länken Kul att du gillar den.
Riktigt härlig film, ska bli kul och se hela fin bil också ;D Ja, killen kan verkligen klippa och filma utan darrande av handen ;D
Jo jag tycker oxå det ska bli kul att se hela filmen, blir en hel del action i den Det är ganska stor kamera som man helst har på axeln, därför det inte är så mycket "darr"
haha okej, kanske förklarar lite men ändå, du åker i en bil och vägarna i sverige är ju inte dom finaste ;D