ok en bild på min "pärla" som jag skrev tidigare i tråden naturligt risig meo patina den ska snart in för hjärttransplantation meo motorbyte dålig bild jag vet
Har nya dämpare o fjädrar på E36;an som verkar vara anpassade till tyngre bilar o den är rätt hög i fjädringen men stenhård. Har lite funderingar men lite svårt att hitta rätt det jag vill ta fram - lite rat car med graffiti.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
18 december 2011
Gronwalls skrev:
Ratrod är för mig gamla amerikanare "Rustyz" Cheva och inte nån sleten Bmw Sen får ni tycka vad ni vill
Håller faktiskt med. Ratrod är Hotrod (See the last word? Rod) i rostigt och dåligt skick men fungerar! Att renslipa en bil är inte att göra den till en ratrod tycker jag. Det är att göra den rostig bara.
Ratrod:
Rostig bil:
Inte ens nära på att vara samma sak
Senast redigerat av Thunderbird88 (18 december 2011)
Ratrod är för mig gamla amerikanare "Rustyz" Cheva och inte nån sleten Bmw Sen får ni tycka vad ni vill
Håller faktiskt med. Ratrod är Hotrod (See the last word? Rod) i rostigt och dåligt skick men fungerar! Att renslipa en bil är inte att göra den till en ratrod tycker jag. Det är att göra den rostig bara.
Det är ju en viss skillnad mellan ratrod o ratcar. Ratrod - gammal bil, uppiffad en aning, mer kräm under huven(om nu finns den) Ratcar - en modern alternativ ofta mindre, svagare motor.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
18 december 2011
Grabber skrev:
Thunderbird88 skrev:
Gronwalls skrev:
Det är ju en viss skillnad mellan ratrod o ratcar. Ratrod - gammal bil, uppiffad en aning, mer kräm under huven(om nu finns den) Ratcar - en modern alternativ ofta mindre, svagare motor.
Ratcar har jag inte hört men det lät lite vettigare. En ratrod är ju som det är på namnet, en sliten hot rod. Lite dumt att sätta det namnet på en vanlig bil som inte är en rod.
Denna är nog en av dom fetaste ratrodarna i världen!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!