tja jag skkulle köpa mig en sänkningsstas till min 240 som sänker 60 fram och 40 bak men ja har totalt glömnt bort vilken sida d var! ngn som kommer på ngn sida som säljer?
kapa funkar fint annars...spelar ju ingen störe roll på en gammal volvo så....annars så tar du bort fjädrarna så blir den lagomt låg:D
jo d vet jag ja har kapat alla mina andra bilar men va sugen på att testa en sådan nu när dom fasn sen ska ja ha den på en diesle med så dom komemr ju sjunka ner ännu mer skulel se hur d blev så kasnke man slipper byta fjädrar avrje gång man ska besiktiga:P
kapa funkar fint annars...spelar ju ingen störe roll på en gammal volvo så....annars så tar du bort fjädrarna så blir den lagomt låg:D
jo d vet jag ja har kapat alla mina andra bilar men va sugen på att testa en sådan nu när dom fasn sen ska ja ha den på en diesle med så dom komemr ju sjunka ner ännu mer skulel se hur d blev så kasnke man slipper byta fjädrar avrje gång man ska besiktiga:P
tar du bort innan dom så behöver du ju inte byta varje år då räker de ju om du sätter ditt några hehe;-)
kapa fjädrarna och sno fast dom i fjädertallriken med modell grova slangklämmor, då går den genom bes, anledningen till att en bil med kapade fjädrar ej går igenom är att när man hissar upp bilen (kör i ett gupp) så kan fjädern vrida sig. men om du surrar fast den så är det ok, hade själv så på min 244, den fick man knappt in träpjucken under.