Nja inte sett...men när jag sov i min brorslägenhet så kändes det alltid som man var iaktagen, riktigt vidrigt var det...iaf en natt när ja skulle lägga mig i hans sovrum så började det kännas riiiktigt jävla äckligt..ryser nu när jag tänker på det, kändes verkligen som det var nån i rummet, å det blåste skiiit kall luft på mig från ingenstans, alla fönser var stängda och det var sommar...tände lampan men det hjälpte inte, kom fortfarande iskalla vindpustar på mig
![sad](img/smilies/sad.png)
, så jag gömde mig under täcket till slut så slutade det som tur var iaf
Berätta de för han som bodde där inan, och han sa samma sak..att det kändes verkligen som någon var där, ush.
En anan sjuk sak, riktigt sjukt...satt vid datorn 3 på natten, så hör jag att det spolas på toaletten å dörren öppnas...HMM gick dit på engång å tänkte "vem fan är vaken nu då ?" bara det att när ja kom till toaletten fanns inte en jävel där,
![yikes](img/smilies/yikes.png)
vart livrädd då..bara farsan som var hemma men han låg o snarkade..ush
1998 Vaknade jag av att det var nån som gorde mat mitt i natten, hörde skåpsluckor öppnas å kastruller användas...gick in i köket ock skulle kolla vem fan det var, men det var kolsvart där..ingen där
![sad](img/smilies/sad.png)
sprang in till morsans rum, å la mig..sov aldrig själv efter den händelsen..fyfan