6 oktober 2008
Trådstartare
Hejsan!
Vad gör jag fel?
Första uppkörningen för 3 månader sen, var jag alldeles för nervös, missade till och med en stoppplikt!
Sen andra uppkörningen fick jag vänta 3 månader på..Alltså jag körde upp för 1 vecka sedan! och då kuggade jag på att jag inte körde miljövänligt (jag skulle tänka på växlingen) Och nu började jag bli stressad, min teori gå alltså ut om en månad..vad gör jag? Jo min mamma bokade en tid till mig i Kristianstad, en stad jag aldrig kört i + att det var privat denna gången vilken innbär inte samma bil..Fine tänkte jag, måste ju chansa..mardröm..att komma från Trelleborg till Kristianstad och köra upp! ALDRIG mer..inte alls samma stad, och bilen var en volvo..orh! Det jag kuggade på denna gången var att jag koncentrarade mig för mycket på att komma under fund med hur denna bil fungerade än att köra bil och:mad: vara uppmärksam..Jag blir galen!! Jag bryter inga regler, jag kör långsamt, riskmedvetet och bra!Jag har atgit upp mot 30 lektioner på körskolan och kört där snart ett år..? + privatkörning! Vad ska jag göra???