3939
Sök

INFÖR:träff birsta ikeaparkeringen / parkeringshuset 18 oktober kl 20:30 och frammåt

35 Inlägg
18 oktober 2008
Då har polisen fått nys om det, det gick precis ut på radion så se upp därute!!

356 Inlägg
18 oktober 2008
polisen var här men såg ingen som åkte dit, nu verkar dom har dragit sig tillbaka smile

35 Inlägg
18 oktober 2008
Jo dom gick ut med ett allmänt anrop bara, har inte hört något mer sedan dess, men jag tar med scannern för säkerhets skull ;-)

356 Inlägg
18 oktober 2008
Någon som har hört hur det gick med han som kraschade i skönsbergskurvan för ca 1 timme sedan? hade han anknytning till träffen? (förmodligen) En röd saab 9000 var det iaf då vi åkte förbi som hade åkt av, halv ordentligt pådrag med avspärrningar osv. Förövrigt måste jag säga att det här är en väldigt lyckad kväll smile

Micke "Mus" Burman
44 Inlägg
18 oktober 2008
ja... däck vart man ju av med iaf smile

"Hellre avåkt än frånåkt." | Camaro Z28 -99a / Cheva Avalanche K1500 / Yamaha Bulldog -04a

35 Inlägg
19 oktober 2008
Såg ingen alls i skönsbergskurvan, måste ha varit precis efter att jag passerade då.

Nu har jag en hel del bilder i alla fall, vart postar man dom för allas tillgång?

514 Inlägg
19 oktober 2008
Vart ju en bra kväll ändå trots kylan.. Mycke folk och bilar smile

Grishnac skrev:
Såg ingen alls i skönsbergskurvan, måste ha varit precis efter att jag passerade då.

Nu har jag en hel del bilder i alla fall, vart postar man dom för allas tillgång?

Du kan ju skapa en eftersnack tråd för denna träffen och släng upp bilder där smile

old volkswagens never die they just get lower

Tungviktare
111 Inlägg
19 oktober 2008
Mus skrev:

hehe det såg vi smile
Var iaf roligt o titta på när du brände gummi, du har ju trots allt lite under huven.. jämfört med alla 740 tongue

Micke "Mus" Burman
44 Inlägg
19 oktober 2008
CopyCola skrev:
Mus skrev:

hehe det såg vi smile
Var iaf roligt o titta på när du brände gummi, du har ju trots allt lite under huven.. jämfört med alla 740 tongue

smile ... får ju vrida runt 275cm däck på varje sida då de ska ryka...

Vill också ha 155or och göra enhjulsbörnar igentligen smile

Gilla dånet då Linus belair vred runt slicksen, så jävla mysigt smile

Förvånadsvärt lite lek på plattan tyckte ja, nästan sista lekstugan innan vintern...

"Hellre avåkt än frånåkt." | Camaro Z28 -99a / Cheva Avalanche K1500 / Yamaha Bulldog -04a

28 Inlägg
19 oktober 2008
Mus skrev:
CopyCola skrev:
Mus skrev:

hehe det såg vi smile

smile ... får ju vrida runt 275cm däck på varje sida då de ska ryka...

Vill också ha 155or och göra enhjulsbörnar igentligen smile

Gilla dånet då Linus belair vred runt slicksen, så jävla mysigt smile

Förvånadsvärt lite lek på plattan tyckte ja, nästan sista lekstugan innan vintern...

tänk på hur jobbigt det är för mig med 4st 245or då... wink

35 Inlägg
19 oktober 2008
Bel air som har lite kul....

https://www1.garaget.org/gallery/archive/101566/486050_ndrxpp.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/101566/486051_qp16bb.jpg

Kommer mer bilder om någon skapar en eftersnacktråd....jag orkar inte just nu...

3 390 Inlägg
19 oktober 2008
Japp, det finns en Eftersnack tråd så jag hänvisar till den och låser denna.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök