3741
Sök

Ang. Kläder Med Sitt Bilmärke

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
8 oktober 2008
tycker man att det är snyggt så varför inte, skit i va andra tycker:) själv har jag 3 r-sport jackor , 1 hoodtröja å ett par volvo thirts

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Fartdåre!
592 Inlägg
8 oktober 2008
ironhead skrev:
Freddeponken skrev:
helt okej så länge det inte är kläder med eldflammor på. Okej även löjligt med fuckyou-tröjorna. Men tex en porscheägare med en piketröja med ett porscheemblem på ärmen eller bröstet är riktigt nice.

fuck you i drive a volvo............. ja då kan jag känna mig löjlig som har en sån  hoodtröja då

En polare hade en sådan på sig en gång här i byn när han kom på cykel! Fatta hela byn garvar åt honom nu! HEHEHE!!!

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

Smålänning
7 887 Inlägg
8 oktober 2008
Kör på det smile Jag tycker den va snygg smile

Jag kör volvo och har en SAAB Racing-tröja wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

volvoraggare
4 776 Inlägg
8 oktober 2008
ventohuan skrev:
ironhead skrev:
Freddeponken skrev:
helt okej så länge det inte är kläder med eldflammor på. Okej även löjligt med fuckyou-tröjorna. Men tex en porscheägare med en piketröja med ett porscheemblem på ärmen eller bröstet är riktigt nice.

fuck you i drive a volvo............. ja då kan jag känna mig löjlig som har en sån  hoodtröja då

En polare hade en sådan på sig en gång här i byn när han kom på cykel! Fatta hela byn garvar åt honom nu! HEHEHE!!!

hade jag  fan också  gjort man köper ingen sån  tröja utan att ha en volvo

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Trucker
1 220 Inlägg
8 oktober 2008
jag har en volvo orginal jacka, volvo keps, volvo nyckelband, ett par volvo racing t-tröjer, ska köpa ett volvo skärp spänne å volvo hood tröja! just de sen kör ja volvo oxå tongue

Vissa är bara bättre än andra!

7 100 Inlägg
8 oktober 2008
kläder som käder!bara man själv tkr de är snyggt så!
ja brukar ju ha en saab tröja när jag kör med mazdan,men som sagt,det är ju bara en tröja!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Fartdåre!
592 Inlägg
8 oktober 2008
ironhead skrev:
ventohuan skrev:
ironhead skrev:

Men han har ju 5 volvo bilar men alla stod still pga olika problem. Så han fick ju cykla för o ta sig fram!

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

volvoraggare
4 776 Inlägg
8 oktober 2008
ventohuan skrev:
ironhead skrev:
ventohuan skrev:

Men han har ju 5 volvo bilar men alla stod still pga olika problem. Så han fick ju cykla för o ta sig fram!

borde finnas en tröja där det står i drive not my volvo på då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

7 100 Inlägg
8 oktober 2008
ska fan köpa en där det står:fuck you,i ride bmx! tongue

Turbo missbrukare
106 Inlägg
3 september 2009
vart kan man beställa typ keps där det står volvo raggare eller liknande?? och typ volvo tröjjor

Vad vore livet utan ett överladd

16 197 Inlägg
3 september 2009
bmx skrev:

finns en MYCKE bättre tröja

FUCK U; I HATE VOLVO

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
5 september 2009
ironhead skrev:
Freddeponken skrev:

Haha jo de borde du tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

129 Inlägg
5 september 2009
Kan väl vara trevligt om man tycker om det. Har en t-shirt med en A-Ford på samt tre olika tatueringar med Volvomotiv.

2 271 Inlägg
5 september 2009
Patarei skrev:
Kan väl vara trevligt om man tycker om det. Har en t-shirt med en A-Ford på samt tre olika tatueringar med Volvomotiv.

Samma här med tröjan!smile dock ingen tautering med volvo utan en Impala -67 Coupé!
En påminnelse om att en dag ska jag fan ha/råd med en.tongue

Teddan
2 495 Inlägg
5 september 2009
luvtröjorna med "fuck you i drive" är bland det töntigaste som finns.

Seriösa kläder är bara kul.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Försöker iaf
12 819 Inlägg
5 september 2009
r-ted skrev:
luvtröjorna med "fuck you i drive" är bland det töntigaste som finns.

Seriösa kläder är bara kul.

Jepp, de är dom. Jag köpte en sådan t-shirt på en marknad någon gång. Vet inte riktigt varför, kändes som en kul grejj. Använder den dock aldrig, utan jag har bara fotograferat den, lagt ut den bland mina bilder på bilen här på gorg å sen lagt den i garderoben tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
5 september 2009
Personligen så tycker jag att det är så j*vla löjligt när folk MÅSTE visa sin märkeslojalitet med sina kläder.
Tror ni att bilfabrikören känner likadant för bilägarna, det handlar bara om pengar tillverkarna.
Att bara ha kläder som visar att man "älskar" ett visst bilmärke är som att hela familjen klär sig i "finsk nationaldräkt" aka "tango dräkt" (tex Adidas-overall)...
Lokala klubbmärken tycker jag är ok vid tex bilträffar men INTE dussintröjor med märkestryck.

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
5 september 2009
Har en svart fleecetröja med små audiringar och liten S-Line logga på bröstet. Används sällan.

blacken
5 september 2009
Jeans, valfri T tröja med valfri text (vanligast klubbloggan), sport/jumpadojjor/träskor eller liknande som fanns till hands när jag går ut. En mundering som passar alla fordon cool. Me har funderat på att införskaffa några av dessa big_smile http://lokalpatriot.se/hood/Halmstad/Blacken
Senast redigerat av blacken (5 september 2009)

7 100 Inlägg
5 september 2009
evilaudio skrev:
bmx skrev:

finns en MYCKE bättre tröja

FUCK U; I HATE VOLVO

aa de var den fan smile

jag hadde "hata volvo" bak på min 745:a.vart många sura miner där big_smile

Sök