3127
Sök

PaintWorX

Cambrant
12 april 2009
#4941
Är också sjukt nöjd. Mycket bra jobb Paul och alla andra. En fröjd för ögat var det.
För er som missade det finns ett litet videklipp på 8ball eventet här:
http://www.garaget.org/video/bxtra9gcbbdx

275 Inlägg
12 april 2009
#4942
Jag har nu i flera timmar klickat mig igenom denna forumtråd och det var otroligt underhållande må ja säga!
Lite synd var ju att ja upptäckte det här på Gorg efter att ja såg dem klara på Elmia i fredags =P

Ni har alla varit skitduktiga med bilarna och jag hoppas ni känner de själva också big_smile

94 Inlägg
12 april 2009
#4943
insane! jag kunde inte komme ner å se bilarna sad men bilderna räcker ju för att få ORGASM! så tur att man inte kom in på mässan!

Lär mig allt du kan

R1 driver!
5 128 Inlägg
12 april 2009
#4944
Har fortfarande svårt att förstå hur ni lyckades klara av detta! Men är så fruktansvärt imponerad av alla era byggen, speciellt General Lee bilarna! Fick några bra och minnesvärda bilder från bilarna! Ni va några av dom som gav resan ett bra innehåll! Ser fram emot ett nytt år! /Marcus


149 Inlägg
12 april 2009
#4945
Helt sjukt snygga bilar ni hade i eran monter många tummar upp big_smile

Sm Mästare I Experienced 2007
Medlem i TEAM LJUDBYGGAREN, kallas för Prao`N

1 507 Inlägg
12 april 2009
#4946
Grattis alla på Paintworx för en lyckad mässa! Kul med lite skådespeleri gällande polisbilen smile

Mvh
/T


MrLoaded
603 Inlägg
13 april 2009
#4947
_DamnIt skrev:
Har fortfarande svårt att förstå hur ni lyckades klara av detta! Men är så fruktansvärt imponerad av alla era byggen, speciellt General Lee bilarna! Fick några bra och minnesvärda bilder från bilarna! Ni va några av dom som gav resan ett bra innehåll! Ser fram emot ett nytt år! /Marcus
Det tackar vi verkligen för big_smile

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

MrLoaded
603 Inlägg
13 april 2009
#4948
Elda skrev:
stod o kolla på montern så funderade jag på vem som ägde vilken bil.. Vem som äger loaded var det inget snack om, med en hulken-grön energidryck i handen känner man lätt igen folk wink
haha... lol busted wink

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
13 april 2009
#4949
är peoples choise utdelat än?
vem fick det isåfall?


sjukt vackra bilar.. ni har gjort superbra jobb med allihop!!

143 Inlägg
13 april 2009
#4950
Potkin skrev:
är peoples choise utdelat än?
vem fick det isåfall?


sjukt vackra bilar.. ni har gjort superbra jobb med allihop!!
Enligt programmet så ser det ut som om prisutdelningen kan vara vid 15 tiden i eftermiddag!

Vi får hoppas att de tar med sig någon form av pris hem, jag personligen håller ju alla tummar för General Lee.

Jag var uppe igår och tittade runt, fantastiskt kul att träffa alla och se bilarna på plats.
Det är ett jäkla jobb de har gjort, det som slår mig mest är att när jag var på Paintworx för 3 veckor sen så stod Generalen där helt ofärdig, ingen lack, ingen inredning, inget alls i stort sett, och få se den i all sin glans på Elmia var stort.
Det var skönt att träffa Paul och se honom lite starkare och Cocos gjorde ett grymt jobb med fotograferna!

Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......

1 120 Inlägg
13 april 2009
#4951
http://www.garaget.org/video/cx6myl5km44w Erick lånade min mobil å filma lite.. smile till er som missa tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

rakäre
1 275 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
#4952
"I am alive" .............................. Thanx G.ORG

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

1 120 Inlägg
13 april 2009
#4953
PaintWorX skrev:
"I am alive" .............................. Thanx G.ORG
Wieeee krama linda från mej.. hon va ju SUPER snäll!

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

336 Inlägg
13 april 2009
#4954
super roligt att få vara med er alla galna göteborgare!!! och patrik som fixa musiken big_smile lite tråkigt att jag var tvungen att åka hem bara hmm tack igen till en super påsk helg!! mvh roLLe o lina

DUBroLLe RoCKER

OEM <3
6 957 Inlägg
13 april 2009
#4955
Notera i bakgrunden att Paul har lite svårt att hålla fingrarna borta tongue
https://www1.garaget.org/gallery/archive/25755/621149_in2qym.jpg

Bilden är tagen av "Bollen1986"
Senast redigerat av Bjork (13 april 2009)

OEM <3

Cambrant
13 april 2009
#4956
Haha Paul. Tagen på bar gärning smile

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
13 april 2009
#4957
Bjork skrev:
Notera i bakgrunden att Paul har lite svårt att hålla fingrarna borta tongue
http://www1.garaget.org/gallery/archive/25755/621149_in2qym.jpg
Vafan, är inte det där Våld mot Tjänsteman!? haha

Ont om hästkrafter är det gott om.

Driver
2 111 Inlägg
13 april 2009
#4958
Sqweebz skrev:
Bjork skrev:
Notera i bakgrunden att Paul har lite svårt att hålla fingrarna borta tongue
http://www1.garaget.org/gallery/archive/25755/621149_in2qym.jpg
Vafan, är inte det där Våld mot Tjänsteman!? haha
In that case,

I wanna be a criminal tongue ...

wink.


Grymt bra jobbat med alla bilarna Paul,Cocos och Evo garage!. Cred till er!
Tyvärr fanns inte möjligheten att åka ner så jag får njuta av bilderna/filmerna.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

1 Inlägg
13 april 2009
#4959
riktigt snygga bilar. jävligt imponerad. tackar så hemskt mycket för en trevlig pratstund i lördags på mässan, ha det gott på ringen nu till helgen.


//han som glömde snuset på parkeringen

Team RmR
393 Inlägg
13 april 2009
#4960
det var riktigt roligt att få se alla bilar live , och jag blev riktigt imponerad utav bilarna , hoppas ni tar hem många priser nu på mässan !



Sök