3620
Sök

PaintWorX

MrLoaded
603 Inlägg
14 april 2009
#5001
tetepeb skrev:
Tre frågor dyker upp i mitt huvud:

1. Vad finns det för planer för Loaded i sommar?
2. Vad ska Paul göra nu?
3. Vad ska Paul hitta på för att bräcka sig själv till nästa Elmia?
Loadeds 2009 kommer att gå å följa på vår egen projekttråd här på garaget samt www.loaded.se
Men planer finns big_smile roliga planer...

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

40 Inlägg
14 april 2009
#5002
Var och kollade på bilarna igår (måndags) jävligt snygga bilar, helt sjukt. Var flaggan på general Lee ett klistermärke?

Gladiatorn var jävligt trevlig att prata med! Dock vågade jag aldrig gå fram till Paul, han verkade vara läskig!


143 Inlägg
14 april 2009
#5003
Synd att du inte gick fram till honom, Paul är en väldigt burdus man som fösta intryck men med ett hjärta av guld.
Pratar du sen med honom om hans jobb och det han kan bäst då får du se en fantastisk sida och du får lära dig mycket nytt.
Paul är en av mina bästa vänner och inte det minsta farlig big_smile

Det var någon som frågade vad Paul ska göra nu...

Nu ska Paul och Paintworx försöka överleva den svenska finanskrisen.
Vi är några personer i Pauls närhet som inte kan bygga bilar men nu är det vår tur att hjälpa till och se vad som kan göras.

Ni kan hjälpa till genom att rekomendera honom till folk som behöver lackjobb utförda.
Ni har sett vad han är kapabel till och han måste få in jobb för att överleva.

Så lägg namnet Paul och företaget Paintworx i allas mun.

/Blaze
Senast redigerat av Blaze (14 april 2009)

Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......

Nobodys wife
250 Inlägg
14 april 2009
#5004
Bjork skrev:
bollen1986 skrev:
Bjork skrev:

Ja.

Men du har lyckats fånga ett ögonblick som man får sig ett skratt av..

Eller blev du sur för att jag tog kortet?

Hade ju hoppats på att "Erick"s Skyline skulle plocka ett pris, men icke hmm
Blev inte sur för att du Lånade bilden men tänkte att det inte stog att den var lånad av mig bara....

Jo det blev ett bra ögonblick smile
Okej, men hade en tanke i bakhuvudet att om man ska se när Paul "tafsar" så måste man trycka på bilden
och voíla så är man inne på din sida tongue
Det där är inte "tafs"  det där är "KÄRLEK" if you mind... tongue

cocos is the shit!!!

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
14 april 2009
#5005
lunkzor skrev:
Var och kollade på bilarna igår (måndags) jävligt snygga bilar, helt sjukt. Var flaggan på general Lee ett klistermärke?

Gladiatorn var jävligt trevlig att prata med! Dock vågade jag aldrig gå fram till Paul, han verkade vara läskig!
Nå liknande har jag också erkänt förut.. Jag Vågade inte helt ärligt springa in på PaintworX när jag för fan stog utanför Garaget hans. haha.. Pinsamt som fan egentligen. Men jag SKA hälsa på nästa gång jag är i GBG. Inte för man kan göra stor nytta men man kan ju alltid ta och köpa med lite fikabröd och bara snacka. smile

Jätte kul hur det gick för er och underbara bilar.

Vad kommer hända nu då? Tråden kommer att dö? Finns det ideér och Teman inför nästa år? Vet att det blir planeringar till nästa år men dom sätts ju inte i bruk så att säga förens det är dags för Elmia. haha. Klart man ska jobba röven av sig och nästan dö bara för att hinna i tid (ist för att lägga allt på ett år och vara klar långt innan..)

Ont om hästkrafter är det gott om.

218 Inlägg
14 april 2009
#5006
finns inte 1an med på garaget? yikes

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)

285 Inlägg
14 april 2009
#5007
gladiatorn skrev:
PAUL, denna är till dig trots att du sover nu cool
Orkar inte skriva om allt som faktiskt satte käpparna i hjulen idag för dig och dina bilar med misstagen från Bilsport organisationen. De som vill får fråga dig IRL.

Men denna är pga av dig och ditt 8ball projekt. Utan ditt projekt hade ALDRIG Loaded varit på Elmia.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/83948/623394_vyk4jh.jpg

Hoppas allt går bra nu imorgon bitti då Eurotransport kör hem de resterande bilarna tongue

Loaded är nu hemma och bara myser i väntan på transport till Nurburgring.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/83948/623396_dc0tnv.jpg
Jasså bilsport har tabbat sig ännu en gång? kan inte fatta att dessa lever kvar än.

Loaded väntar på transport ? läste nyss att det handlade om bilar gjorda för att användas, kör man inte bilen då ? (har alltid ansett att en bil är till för att köras)

en satans jävla Volvo.

40 Inlägg
14 april 2009
#5008
Blaze skrev:
Synd att du inte gick fram till honom, Paul är en väldigt burdus man som fösta intryck men med ett hjärta av guld.
Pratar du sen med honom om hans jobb och det han kan bäst då får du se en fantastisk sida och du får lära dig mycket nytt.
Paul är en av mina bästa vänner och inte det minsta farlig big_smile

/Blaze
jag vet nu när jag tänker på det i efterhand är det dumt. Ångrar mig! Får skärpa mig nästa gång jag ser den där engelsmannen big_smile


730 Inlägg
14 april 2009
#5009
lunkzor skrev:
Blaze skrev:
Synd att du inte gick fram till honom, Paul är en väldigt burdus man som fösta intryck men med ett hjärta av guld.
Pratar du sen med honom om hans jobb och det han kan bäst då får du se en fantastisk sida och du får lära dig mycket nytt.
Paul är en av mina bästa vänner och inte det minsta farlig big_smile

/Blaze
jag vet nu när jag tänker på det i efterhand är det dumt. Ångrar mig! Får skärpa mig nästa gång jag ser den där engelsmannen big_smile
Mer folk som tvekade lite o prata med honom.

Tveka först men vafan, har ju suttit flera timmer framför dator och kollat på hans projekt, så var ju tvungen att bytta par ord med han, och säga vilka bra jobb han gjorde på alla 8 bilar.

MrLoaded
603 Inlägg
14 april 2009
#5010
Ravestream skrev:
gladiatorn skrev:
PAUL, denna är till dig trots att du sover nu cool
Orkar inte skriva om allt som faktiskt satte käpparna i hjulen idag för dig och dina bilar med misstagen från Bilsport organisationen. De som vill får fråga dig IRL.

Men denna är pga av dig och ditt 8ball projekt. Utan ditt projekt hade ALDRIG Loaded varit på Elmia.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/83948/623394_vyk4jh.jpg

Hoppas allt går bra nu imorgon bitti då Eurotransport kör hem de resterande bilarna tongue

Loaded är nu hemma och bara myser i väntan på transport till Nurburgring.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/83948/623396_dc0tnv.jpg
Jasså bilsport har tabbat sig ännu en gång? kan inte fatta att dessa lever kvar än.

Loaded väntar på transport ? läste nyss att det handlade om bilar gjorda för att användas, kör man inte bilen då ? (har alltid ansett att en bil är till för att köras)
Jo om jag hade detta som hobby å inget annat för mig så kanske...kanske jag hade kört Loaded ner 132 mil till Nürburgring. Men de e f-n inget kul. Har redan kört Loaded 2 ggr T&R Nürburgring med hård väghållning och kompressor 4 extrahjul i baksätet samt domkraft och min och Göranssons packning hehehe de va tider det. Sedan har jag även kört Loaded med bil och trailer (ännu tråkigare och jobbigare) 4 ggr T&R innan jag insåg att det var billigare att åka med Eurotransport och sedan flyga ryanair ner för 500spänn då kunde jag även jobba de timmarna på hemmaplan.

Sedan används faktiskt Loaded ett par ggr i veckan för köpa snus handla på ica ohc åka till PREEM mm. Men det tog jag för givet att alla bilägare gör tonguelollollol kanske inte preem då wink

Så med 1500 mil på gatan i modifierat skick samt 3000 mil på bana, så tror jag att Loaded kvalificerar sig big_smile Så nu förstår du säkert vad jag la i betydelsen att bilar skall köras wink
Senast redigerat av gladiatorn (14 april 2009)

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
14 april 2009
#5011
gladiatorn skrev:
Jo om jag hade detta som hobby å inget annat för mig så kanske...kanske jag hade kört Loaded ner 132 mil till Nürburgring. Men de e f-n inget kul. Har redan kört Loaded 2 ggr T&R Nürburgring med hård väghållning och kompressor 4 extrahjul i baksätet samt domkraft och min och Göranssons packning hehehe de va tider det. Sedan har jag även kört Loaded med bil och trailer (ännu tråkigare och jobbigare) 4 ggr T&R innan jag insåg att det var billigare att åka med Eurotransport och sedan flyga ryanair ner för 500spänn då kunde jag även jobba de timmarna på hemmaplan.

Sedan används faktiskt Loaded ett par ggr i veckan för köpa snus handla på ica ohc åka till PREEM mm. Men det tog jag för givet att alla bilägare gör tonguelollollol kanske inte preem då wink

Så med 1500 mil på gatan i modifierat skick samt 3000 mil på bana, så tror jag att Loaded kvalificerar sig big_smile Så nu förstår du säkert vad jag la i betydelsen att bilar skall köras wink
Nu tycker jag du är känslig wink tongue

Det som är så mysigt att sitta i ett dovt bröööl, och studsa som en annan vante i några timmar! lol Välja bort det mot att flyga... fattar inte vad du menar lol


MrLoaded
603 Inlägg
14 april 2009
#5012
Jill skrev:
gladiatorn skrev:
Jo om jag hade detta som hobby å inget annat för mig så kanske...kanske jag hade kört Loaded ner 132 mil till Nürburgring. Men de e f-n inget kul. Har redan kört Loaded 2 ggr T&R Nürburgring med hård väghållning och kompressor 4 extrahjul i baksätet samt domkraft och min och Göranssons packning hehehe de va tider det. Sedan har jag även kört Loaded med bil och trailer (ännu tråkigare och jobbigare) 4 ggr T&R innan jag insåg att det var billigare att åka med Eurotransport och sedan flyga ryanair ner för 500spänn då kunde jag även jobba de timmarna på hemmaplan.

Sedan används faktiskt Loaded ett par ggr i veckan för köpa snus handla på ica ohc åka till PREEM mm. Men det tog jag för givet att alla bilägare gör tonguelollollol kanske inte preem då wink

Så med 1500 mil på gatan i modifierat skick samt 3000 mil på bana, så tror jag att Loaded kvalificerar sig big_smile Så nu förstår du säkert vad jag la i betydelsen att bilar skall köras wink
Nu tycker jag du är känslig wink tongue

Det som är så mysigt att sitta i ett dovt bröööl, och studsa som en annan vante i några timmar! lol Välja bort det mot att flyga... fattar inte vad du menar lol
hahaha, nu pratar vi inte om några timmar Jill winkbig_smile men jag sutte nog i en sjyst glidarbil istället runt bremen och köln smile Autobahn är inte vad man tror det är annat än söndag morgon kl 07 då man kör av färjan och finner ett ganska tomt Autobahn dåååå ä de skoj cool Fast roligast är ändå att komma med hela grejer ner TILL ringen där det största njutning av ALLT gud skapat, åtnjuts tongue....Det Gröna Helvetet cool
Senast redigerat av gladiatorn (14 april 2009)

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
14 april 2009
#5013
gladiatorn skrev:
Jill skrev:
gladiatorn skrev:
Jo om jag hade detta som hobby å inget annat för mig så kanske...kanske jag hade kört Loaded ner 132 mil till Nürburgring. Men de e f-n inget kul. Har redan kört Loaded 2 ggr T&R Nürburgring med hård väghållning och kompressor 4 extrahjul i baksätet samt domkraft och min och Göranssons packning hehehe de va tider det. Sedan har jag även kört Loaded med bil och trailer (ännu tråkigare och jobbigare) 4 ggr T&R innan jag insåg att det var billigare att åka med Eurotransport och sedan flyga ryanair ner för 500spänn då kunde jag även jobba de timmarna på hemmaplan.

Sedan används faktiskt Loaded ett par ggr i veckan för köpa snus handla på ica ohc åka till PREEM mm. Men det tog jag för givet att alla bilägare gör tonguelollollol kanske inte preem då wink

Så med 1500 mil på gatan i modifierat skick samt 3000 mil på bana, så tror jag att Loaded kvalificerar sig big_smile Så nu förstår du säkert vad jag la i betydelsen att bilar skall köras wink
Nu tycker jag du är känslig wink tongue

Det som är så mysigt att sitta i ett dovt bröööl, och studsa som en annan vante i några timmar! lol Välja bort det mot att flyga... fattar inte vad du menar lol
hahaha, nu pratar vi inte om några timmar Jill winkbig_smile men jag sutte nog i en sjyst glidarbil istället runt bremen och köln smile Autobahn är inte vad man tror det är annat än söndag morgon kl 07 då man kör av färjan och finner ett ganska tomt Autobahn dåååå ä de skoj cool Fast roligast är ändå att komma med hela grejer ner TILL ringen där det största njutning av ALLT gud skapat, åtnjuts tongue....Det Gröna Helvetet cool
Retas bara wink haha... Jag vet exakt känslan i röven och när man "skriker" Vaaaa? när man hoppar ut ur bilen... Men Autobahn är ju lockande så länge man är snabbast big_smile


MrLoaded
603 Inlägg
14 april 2009
#5014
Jill skrev:
gladiatorn skrev:
Jill skrev:
Nu tycker jag du är känslig wink tongue

Det som är så mysigt att sitta i ett dovt bröööl, och studsa som en annan vante i några timmar! lol Välja bort det mot att flyga... fattar inte vad du menar lol
hahaha, nu pratar vi inte om några timmar Jill winkbig_smile men jag sutte nog i en sjyst glidarbil istället runt bremen och köln smile Autobahn är inte vad man tror det är annat än söndag morgon kl 07 då man kör av färjan och finner ett ganska tomt Autobahn dåååå ä de skoj cool Fast roligast är ändå att komma med hela grejer ner TILL ringen där det största njutning av ALLT gud skapat, åtnjuts tongue....Det Gröna Helvetet cool
Retas bara wink haha... Jag vet exakt känslan i röven och när man "skriker" Vaaaa? när man hoppar ut ur bilen... Men Autobahn är ju lockande så länge man är snabbast big_smile
jo jag vet wink me to big_smile
Senast redigerat av gladiatorn (14 april 2009)

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

FreddeK
14 april 2009
#5015
söta tjejer du hade gladiatorn vid din bil...smile såg väldigt seriöst ut må jag säga!

EVOLUTION GARAGE
143 Inlägg
14 april 2009
#5016
freddeponken vågade du inte komma fram och hälsa på mig och lampan?big_smiletongue
Senast redigerat av Karto (14 april 2009)

624 Inlägg
14 april 2009
#5017
som sagt jag lägger ner nu , bara Paul ringer mig o börjar göra rätt för sig
jag lägger ner av respect till Chriss, Gladiatorn och robban


Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
14 april 2009
#5018
"Släppt"
Deamon.. Jag kan gå i god för de.. du talar Vääldigt bra svenska faktinskt, Kanske lite fort ibland.. men vem gör inte de wink

hmm.. Jag vill annars åka med ensväng om ingen annan räcker upp handen.. men då vill jag välja bil big_smile hihi

Kram på er alla // Martin
Senast redigerat av HyperSonica (14 april 2009)

Sump Runk Rätt O Slätt!

Administratör
11 876 Inlägg
14 april 2009
#5019
Ni som har något otalt eller ouppklarade affärer mellan varandra tar det privat och inte i forumet.

Tråd rensad på förtal, andra onödiga personangrepp samt andra till den berörda diskussion relevanta inlägg som annars hade blivit löstryckta.
Senast redigerat av chrizz (14 april 2009)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Nightrider
32 Inlägg
14 april 2009
#5020
Du talar jäkligt bra Svenska så det kan man nog inte klaga på ,men att det går fort det kan jag hålla med Martin om, smile
Kevin har nog mycke kunskap i livet ,hur skulle han annars driva företag med 13anställda ?


Sök